Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 September 2012

Melayu Telah Ujud Di Kurun Keempat

Pergh... hebat aaa Melayu nih... satu bangsa kuno yang dah lama ader di dunia nih... samer kuno dengan bangsa Mesir... hahaha.... hebat...

Lu tak percaya ka bhai... hahaha... cuba lu tengok imej pada cebisan papyrus nih... ini ditulis dalam bahasa Mesir lama.... tengok la pada tanda merah yang gua buat... bukan ker ditulis dalam Bahasa Melayu Kelantan...

"Meme Melayu" ...... hahahaha


Untuk citer selanjutnyer... lu orang baca aaa kat sini yer... hahahaha...

(no pun intended)...

2 comments:

  1. Hah? yer ker?

    Bukan maksud ayat tu, "Ingat manusia sekalian! Takkan Melayu Hilang di Dunia !!" ??

    Ho ho ho

    ReplyDelete
  2. Bhai Hanz...

    Lu jangan pertikaikan ilmu sejarah gua... hahaha... tentang terjemahan ayat yang lu bagi tue... ader... memang ader ditulis kat bahagian bawah tue... cuma ader tambahan sikit... dier kata "Mamak Rules" ... camana boleh terselit perkataan dalam bahasa Inggeris la plak...

    Hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja