Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 September 2012

Azizan Razak Sediakan Kerusi Pada Nasharuddin Mat Isa

Bhai.. baca dengan minda yang terbuka... relaks... baca slow-slow berkali-kali statement Azizan Razak nih...

"Pas Kedah tidak menolak kemungkinan mengetengahkan calon luar pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) sekiranya calon sedia ada tidak berkualiti dan mendapat persetujuan Pusat. Menteri Besar, 

Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, untuk memastikan kemenangan terus berpihak kepada Pakatan Rakyat (PR) Kedah, tidak mustahil keputusan hanya akan diputuskan di saat akhir. 

“Mungkin kita import calon luar Kedah jika mahukan yang berkualiti, namun terpulang pada pucuk pimpinan parti. Jika ada calon layak berlambak di Kedah, tak kan nak import lagi. Namun sebarang kemungkinan tetap ada,” katanya, selepas mempengerusikan mesyuarat Exco, semalam. 

Menurutnya, sejarah membuktikan, calon luar juga berpotensi menang sekiranya tiada calon sesuai layak diketengahkan di kawasan tertentu." - sumber

Aper yang gua nampak... sepertinya Azizan Razak nak sediakan kerusi pada Nasharuddin Mat Isa ... ini standby tau... mana la tau Nasharuddin Mat Isa takbley bertanding di Bachok.... Pulak tue kat Terengganu pon ader orang tolak takmo amik Nasharuddin Mat Isa nih..

Jadi... Azizan Razak boleh sediakan satu kerusi standby buat Nasharuddin Mat Isa... nanti karang kalu Nasharuddin Mat Isa tak dapat kerusi Parlimen mana-mana... susah la skit dier nak jadi Menteri Kabinet.... hahaha... peluang terencat la skit...

Hahaha... tengok jer la....

5 comments:

  1. nasha bertanding belum tentu bule memang
    kedah nak menang, kalau calon kontroversi bernanah sesama puak pas ni alamatnya kalah la kat kerusi tu

    lain la kalau letak nasha aziz jadi calonnya haha

    ReplyDelete
  2. Bhai Taufik...

    Kalu Nasha Aziz.. mesti menang undi majoriti lar... hahahaha.... Gua pon nak undi gak... walaupun gua cuma mengundi di Parlimen Kampar, Perak... hahaha

    ReplyDelete
  3. Gua pon sedap hati dengar ni sebab guo orang luar juga, ada peluang tentu geng sebelah Nasha akan rasa terancam dengan gua...he..hehk...

    ReplyDelete
  4. 'Geng perpaduang' khasnya di Trengganu kite takkan la tak kutip 'sampah' macam ustaz sorang tu. Takkan takda tempat kosong 1 pun...x patut, x patut.

    ho ho ho... PAS Kedah ni tegas sama orang sendiri saja ka? Dengan Umno, geng perpaduang dia 'lembut gusi' kut?

    haha ..janji menang? jangan lupa.... "biar PAS kalah asalkan Islam menang", siot.

    ReplyDelete
  5. Bhai Ahmad...

    Hahaha... lu pon nak jadi calon ker... hahaha... boleh dah tue... hahaha

    Bhai Hanz....

    Lu ingat Geng UG nak kasi tempat senang-senang kat Nasharuddin Mat Isa ker... hahaha... diorang pon kebulur gak ngan jawatan dan pangkat... semua pasai masyuk....

    Hahahaha..

    Gua pileyy Nasha Aziz.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja