Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 September 2012

Pakar Sejarah?

Hahaha... Ramlah Adam dan Zainal Kling nih dicanangkan sebagai pakar sejarah... Dan biler ader sesuatu yang ader kena mengena dengan UMNO/BN ... Mesti diorang nih akan diminta pandangan dan ulasan.... Hahaha... Sebab ... Katanyer diorang dua orang nih aderlah pakar sejarah.... Hahaha...

Dulu... Tahun lepas... Diorang nih la yang sibuk mencanangkan bahawa Malaysia tak pernah dijajah... Kecoh sana sini diorang putar belitkan fakta sejarah... Yang best tue ... Ramai plak yang respek pada diorang dua orang nih... Sampaikan sejarah yang semua orang dalam dunia nih tahu bahawa Malaysia dijajah Portugis, Belanda dan British pon boleh dipusing-pusingkan faktanyer...

Pada gua... Diorang berdua nih bukan pakar sejarah... Tapi pelacur sejarah... Diorang akan ulas sejarah ikut kepada siapa yang bayar diorang... Ikut siapa yang jadi ketua diorang... Kalu diorang nih tulis buku sejarah lar... Gia rasa takder satu fakta pon yang betul melainkan tarikh jer...

Lagi satu nak tanya... Berapa banyak hasil kajian, tesis dan jurnal yang diorang berdua nak tulis, karang dan terbitkan... Hahaha... Pasai aper susah nak cari terbitan ilmiah berkaitan dengan diorang nih kat mana-mana selain dari buku teks sekolah... Yang itupon bukan diorang yang tulis sangat pon.... Hahaha

Kurang-kurang gua ader gak tulis dan terbitkan dua jurnal teknikal dan saintifik berkaitan bidang ilmu gua... Hahaha...

Macam mana la diorang nih boleh dianggap sebagai sejarawan... Pakar sejarah... Hahaha... Agaknyer pasai diorang nih kaki bodek dan ampu agaknyer lar... Pasai tue lar... Hahahaha

3 comments:

  1. Ramlah adam bro? haha gua dengaq nama pon dah nak gelak...rupa-rupanya byk jgk penulisan dia...tp gua taktau sumber ni autentik ka dak - http://sejarahum.tripod.com/pensyarah/ramlah.htm

    ahmadseekers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ramlah ram gua kenai tapi ramlah adam ni hahaha btoi kata bro pelacur sejarah sama dengan anak keling tuu :)

    ReplyDelete
  3. Bhai Ahmad Seekers dan Amuraria...

    Hahaha... Ramlah Ram tue... lagu "Sesaat Kau Datang" tengah hot la skrang nih.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja