Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 September 2012

Hahahaha

Sohih dah.. Dah terbukti dah... Geng Rusila dah tak dapat diselamatkan lagi... Dah hampir sebaris dengan Azazil dari segi sahsiah, akhlak, adab kelaku dan takabbur...

Sampai orang nasihatkan pon diprang perlekehkan.. Nak buat camana... Hahaha... Ilmu agama diorang kan tinggi.... Hahaha.. Pro Ulama tue... Selalu berdamping dengan ulama.. hahaha... Pasai tue la takabbur tahap gaban...

Hahahaha... Moga diorang tak mati dalam kehinaan la disisi Allah Taala...

Gua doakan diorang kembali kepada fitrah... Menjadi muslim yang kembali kepada contoh tauladan yang ditunjukkan oleh Nabi Muhammad s.a.w dan para sahabat... Ameen...

2 comments:

  1. hahaha.... yg lu pegi bantai geng UG pehal...mmg la kena maki. Dorang maksum bro. Ilmu tinggi dan berbangsa melayu plak tu. hahaha...dorang bkn nak laksanakan islam sgt tapi lebeh kepada pangkat dan kuasa so dorang boleh 'bertakbur' semahunya...hahaha

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya dlm jemaah@saf kepimpinan Islamik pun kena selalu-2 buat penapisan... cuci benda@orang busuk!

    Orang agama@taraf ulamak sekalipun kalu akhlak hampeh barai macam sampah sarap elok la kita buang saja untuk halatuju yg lebih diredhai Allah. Geng Rsula ni antara punca PAS tak berapa disegani kawan & lawan...Ilmu saja tinggi tu sama saja Iblis..Azazil.

    Kita ni pemerhati & penyokokng saja.. hanya taat@ menurut perintah sebaiknya.

    ~Hanz~

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja