Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 September 2012

Tolonglah... KP Kuala Lumpur

Bhai KP Kuala Lumpur... Tolonglah... Lu nak jadi bangang... Bangang la sorang-sorang... Jangan la ajak anggota PDRM kat Kuala Lumpur tue bangang samer... Hahaha... Cukup la boss lu kat Bukit Aman tue yang bangang... Takkan lu pon nak ikut samer bangang macam dier.... Hahahaha

Lu kuar statement kater kalu takder orang nak buat laporan polis ... Macam mana polis nak amik tindakan .. Nak siasat.... Hahahaha..

Lu sudah nyanyok ker bhai... Itu hari biler takder sekor pon pencacai UMNO buat laporan polis... Tetiba jer ader sekor anggota lu yang pi buat laporan polia bagi pihak pencacai UMNO... Lu sudah lupa ker.... Hahaha... Kalu sudah lupa.. Pi tanya ngan lebai google... Hahaha..

Jangan buat-buat tak tau bhai... Dalam banyak kes.... Polis buat jer siasatan walaupun takder satu pon laporan polis yang dibuat... Tambah lagi kalu kes melibatkan mana-mana komponen Pakatan Rakyat...

Tapi kalu kes yang berkait dengan UMNO/BN... Walaupun berpuluh beratus laporan polis dah dibuat... Haram takder pon tindakan siasatan dibuat... Buat derk jer...

Macam contoh nih... Bukit Aman siap tubuhkan satu taskforce khas untu memantau blogger pro PR... Dikendalikan oleh E1.... Tapi bagi blogger pro UMNO/BN... Walaupun sohih hari-hari diorang memfitnah merata... Takder satu unit pon yang pantau diorang... Hahaha

Macam la gua tak tau yang lu orang dah lama pasang peralatan eavesdropping kat exchange di Subang Hitech tue.... Hahaha... Lain takder ... Semua pasai nak jaga tulur UMNO/BN...

Gua tau la aper pasai lu orang macam nih... Gua ader ramai kaki kat dalam E... Tak kisah la E1, E2, E3 ker atau E4..... Hahahaha ... Takper gua maafkan lu orang... Lu orang cari makan.. tapi tolong aaaa... Tolong jangan jadi bangang... Bagi statement bangang... Buat malu kompeni jer...

Aper pon... KP Kuala Lumpur... Sebelum lu nak bagi statement tue... Peratikan dulu fakta .. Nanti tak pasai-pasai jer malu...

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin aaaaa.... Hahaha... Jangan marah gua... Nanti lu kena darah tinggi.... Hahaha...

2 comments:

  1. Malu?...dorang mana tau malu bro...ni muka takde kemaluan la...

    ReplyDelete
  2. Bhai BunBinBan...

    Gua dengar citer diorang nih dah takder kemaluan... dah ilang... ader betui ka??? Hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1