Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 September 2012

UG Semakin Kuat - Nasharuddin Mat Isa Dikekalkan

Bhai.... seperti yang gua dah jangkakan... inilah keputusan yang memang ramai blogger dapat agak keputusannyer...  Memang dah diagak lebih awal....

Bayangkan lar... kalu dah sampai 80% ahli Majlis Syura Ulama PAS dah kuarkan statement awal menyokong tindakan Nasharuddin Mat Isa nih sebelum dari mesyuarat hari nih.... aper lu orang boleh expect.... hahaha.... nothing more nothing less..

Seperti yang gua dah tuliskan sebelum nih.... keputusan nih amat mengembirakan UMNO/BN... dan juga amat mengembirakan puak-puak yang ingin sangat bersama dengan UMNO/BN... Puak-Puak UG nih dah memang pon kuat... dan dengan keputusan mesyuarat tadi... mengesahkan bahawa UG semakin kuat...

Ader asbab Allah Taala membenarkan perkara ini berlaku... gua bersangka baik dengan Allah Taala....dan gua merasakan jangkaan gua agak tepat pengakhiran citer PAS dalam PR nih kalu ikut ilmu yang ader..... tapi seperti yang gua tegaskan sejak dari awal lagi... tindakan Nasharuddin Mat Isa sebenarnya membelakangkan dan menghina keputusan sebulat suara Muktamar PAS yang telah dibuat sebelum ini... so... meaning that... lepas nih kalu ader muktamar ker mender ker... keputusannyer kira macam tabley nak pakai lar... hahaha.....  sebab dah ader precedence ....

Aper pon... esok gua akan bagi satu ulasan yang lengkap.... hahaha... gua nak tido la bhai.... Malam nih Geng Rusila tengah seronok menari ronggeng lar...... hahahaha....

4 comments:

  1. live band lgi bro....hahaha...xpe la bro..dorang bkn nak tawan putrajaya tapi nak makan angin je ke putrajaya. Suka bertanding PRU tapi x suka menang...hahaha. janji masyuk.

    ReplyDelete
  2. geng KERAjaan perpaduang buka saja menari rongeng tapi lagi dasat oops gangnam style la ;) lingkup parti islam kalu macam ni dok ada ! ABU !

    ReplyDelete
  3. Salam Yob

    Kita bersangka baik pada majlis syura. Sekarang ameno tak boleh cakap PAS jadi kuda tunggangan DAP dan PKR lagi. Bior le geng UG nak buat apa. Ramei ahli PEH (PAS, ikut telo oghang Sungai Manik) memang menyampah kat Nasha.

    ReplyDelete
  4. Bhai BunBinBan...

    Hahaha.. kira macam masuk bertanding suka-suka pasai nak cukupkan korum jer la yer.. hahaha... bertanding.. tapi takmo nak menang... aper ke jadahnyer... hahaha

    Bhai Amuraria...

    Gangbang ker gangnam style?? hahaha... lu biar betul... hahaha

    DeeDee Yong...

    'alaikas salam...
    Memang bersangka baik pong... hahaha.. ala tak kisah la Yong.. demer bukan nak menang... demer sesajer jer masuk bertanding... suka-suka... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja