Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 September 2012

Yeah, Saudi Sudah Tunjuk Jalan...

Hahahaha... yeah akhirnya... Arab Saudi sudah tunjuk jalan.... hahaha...  dengan cara nih mudah la lepas nih Kerajaan Malaysia nak meyakinkan semua rakyat bahawa YouTube nih bahaya.. aderlah satu bahan propaganda yang boleh merosakkan keharmonian nasional..

Bhai.. gua dah agak lama dah benda macam nih.. dan kalu benda macam nih dah mula akan dibuat di Arab Saudi.. percayalah.. kurang dari sebulan benda yang sama akan dibuat di Malaysia.... ini semua perancangan jer...

Lu ingat kat Arab Saudi tue pasai aper diorang takut sangat dengan YouTube... bukan pasai isu video "Innocent Of Muslim" tue... yang itu langsung tak memberikan kesan kepada negara tue... Langsung tak memberikan kesan kepada sistem monarki di Arab Saudi...

Sebenarnya Arab Saudi cuak pasai semakin hari semakin ramai orang yang dah tau citer sebenar tentang kerajaan monarki As-Saud tue... macam mana celakanyer diorang... macam mana khianatnyer diorang... macam mana kurang hajarnya diorang terhadap Islam... Malah kecelakaan kerajaan As-Saud nih memang bertopengkan agama.. pandai diorang... 

Dan dah ramai dah rakyat Arab Saudi tue yang dah terbuka mindanya.. dah tau citer sebenar.. dan dah bersedia untuk jatuhkan As-Saud... semua pasai As-Saud nih amik keuntungan tahap dewa atas nama Islam.. atas nama dua kota suci...  berlakon baik kononnya khadam atas dua tanah suci.... tapi perangai macam sial...

So.... itu yang diorang takut... itu yang As-Saud takut.. sebab tue la diorang cari jalan nak block YouTube... bukan sangat pasai "Innocent Of Muslim" tue... pada pandangan gua.. langsung bukan pasai video tue.... tapi diorang takut ilang kuasa....

Dan inilah juga yang mungkin akan berlaku di Malaysia... Kalu Arab Saudi berjaya mengharamkan YouTube... gua berani jamin... Majlis Fatwa Kebangsaan Malaysia akan mengharamkan jugak YouTube.. dan Kerajaan Malaysia akan amik tindakan sekat sepenuhnya YouTube...

Bukan pasai video "Innocent Of Muslim" ... tapi pasai takut ilang kuasa..... hahaha ... macam haram jer kan.... siot jer la...

5 comments:

  1. cilakak, kalau youtube diharamkan boleh terima lagi..jangan youjizz sudahla

    ReplyDelete
  2. Bhai HentakBelipat...

    Hahaha... kiter kena la buat satu ganti Utube ker mender ker.. kalu tidak susah la nak upload video bisnes... btul dak...

    Hahaha... Youjizz tue yang gua tak tahan tue... hahaha...

    ReplyDelete
  3. Salam semua...

    u-tube ni macam kereta proton je, kalau hancur pun banyak kereta lagi yang ada dipasaran.

    Tugas dan keupayaannya mungkin ada yang kurang, sama atau malah lebih.

    We can break up the truth!!!

    ReplyDelete
  4. Bhai Alias Bin Hasan...

    Hahaha... yer betul... kalu YouTube kena block... kiter guna RedTube... hahaha...

    Aiyark.. RedTube bahaya la... 18SX PG PL ....

    ReplyDelete
  5. kita tak kata pemerintah saudi itu islamik dn baik tetapi target syiah dn zionis selepas ini adalah saudi. syiah hendak takluk Mekah utk bongkar kubur sahabat utk mereka laksana raja'e. ia adalah satu dpd ajaran syiah utk hukum sahabat rdh yg mereka kafirkan.

    syiah selalu buat huru hara di Mekah dn mereka rosakkan kubur sahabat rdh. mereka ingin bersama US utk runtuhkan Kaabah kerana bg mereka tanah suci adalah karbala.

    bacalah ajaran syiah dalam kitab2 mereka. dengarlah pandangan ulamak dunia dan ulamak syria sendiri. jgnlah byk sgt berteori konon terlalu tahu kerja2 halus risikan yg akhirnya berkesimpulan syiah iran itu baik dan membela islam.

    mereka mahu umat islam membenci saudi sedangkan merekalah yg sekongkol dgn zionis dan US dalam gelap

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja