Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 September 2012

Awalnyer Nik Aziz Balik?

Bhai... Ramai orang tanya gua... Pasai aper mesyuarat Majlis Syura Ulama PAS malam semalam macam ader yang tak kena... Pasai aper Nik Aziz balik awal? ... Gua cakap mana la gua tau.... Hahaha... Bukannyer gua ader kat sana semalam... Hahaha... Sebab gua tak pegi sana semalam pasai gua dah boleh jangka aper keputusan mesyuarat tue... Hahaha

Tapi walaupun begitu... Ader orang bagitau gua... Ntahla... Gua konfiden ngan sumber nih.. Tapi fakta yang fier bawak kureng menyakinkan lar... Sebab gua cuma ader info dari satu sumber jer... Kalu lebih dari dua sumber dan setiap sumber tue tak tau yang diorang kenal gua tue dah kira kredible... Hahaha

Maklumat yang gua dapat tue katanya lebih kurang camnie... Nik Aziz menang tak berapa sihat... Tapi gagahkan diri gak datang pasai katanya ader perbincangan mengenai hukuman atau tindakan terhadap Nasharuddin Mat Isa...

Tapi biler Nik Aziz dapat tau bahawa isu Nasharuddin Mat Isa nih takder dalam agenda... Terus Nik Aziz kurang berminat nak teruskan perbincangan... Sebab kalu pasai isu penentuan calon PRU13... ramai lagi yang boleh uruskan.. Tambah lagi Nik Aziz badan tak berapa sihat..

Itulah maklumat yang gua dapat... Aper pon kalu gua kat tempat Nik Aziz ... Gua akan buat benda yang sama... Kalu setakat nak bincang bab calon... Aper perlu cukup korum ahli mesyuarat... Cukup dapat majoriti dah kira okeh... Tapi kalu ader berkaitan dengan tindakan tatatertib sebagainya.. Memang perlu cukup korum... Semua ahli kena ada...

Ntahla....

2 comments:

  1. Mereka tu rasa pandai sangat patutlah dibodohkan oleh perangkap kumpulan intelligence musoh. Mana mau lari kalau dah termakan umpan maaaa... .heh.....he...geng tu memang ikan buta kayu.

    ReplyDelete
  2. Bhai Ahmad...

    Hahaha betul tue... orang cakap kalu kena perdajai sekali... kira masih okeh... tapi kalu kena dua kali... orang kata bodoh.... mau tiga kali atau lebih... orang kata bangang nak mampus... hahaha...

    Itulah metafora yang gua boleh bagi kat PAS.... hahahaha... nak buat camana... "cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar" .... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja