Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 September 2012

21 Hari Telah Berlalu

Bhai.... 21 hari telah berlalu satu insiden... Insiden yang memalukan umat Islam... Insiden yang dibuat oleh orang yang mengaku diri mereka pelindung kepada kesucian Masjid... Diorang katanya tak mahu Masjid dicemarkan dengan politik.... tapi diorang sendirilah yang membaling kasut @ selipar ke dalam masjid ... diorang sendirilah yang baling sampai ke ruangan mimbar Masjid...

Hero pejuang Islam katanya... tapi ramai dikalangan ahli kumpulan tue yang tak solat masa tue.... hahaha.... aper nak jadi aaa....

Persoalan yang menjadi tandatanya aderlah.... mana dier tindakan hasil siasatan dari PDRM ... langsung tak dengar citer pon... hahaha... mana dier tangkapan suspek... takder pon... PDRM nih reti buat kerja ker... hahaha.... atau pon tengah syok diulit mimpi.... hahaha...

Gua tak dengar sekor pon kena tangkap... Itu hari masa kes Baharom di Jalan Kebun pon.. walaupun dah cukup bukti... Baharom lepas bebas takder langsung kena tangkap dan disoalsiasat..... hahahaha....

Ini kes mencemarkan Masjid.... senyap sunyi jer tanpa berita mender.... hahaha...

Sebab itu lar.. kalu PR dapat amik alih Kerajaan Persekutuan... benda pertama sekali yang PR kena buat aderlah gantung kerja semua pegawai atasan dalam PDRM nih dan ujudkan satu suruhanjaya diraja untuk siasat semua tindakan polis yang diarahkan oleh para pegawai atasan nih.. Buat public hearing.... Selagi PDRM tak dibersihkan... selagi itular kerja celaka yang ader nih sampai biler-biler akan kekal ader....

Kalu ader pegawai atasan yang berbuat menyalahi perlembagaan... pecat sajer mereka tue... tak payah lar nak kasi muka.... sebab biler PR bagi muka... pegawai atasan nih akan berlakon kononnya diorang akan lebih menjadi bagoosh... sedangkan langsung diorang tak berminat untuk melakukan ketelusan dalam segala tindakan...

Memang... memang gua menghasut nih... sebab gua menghasut kearah kebaikan negara ini... Selagi ramai pegawai atasan PDRM yang korup dan tidak professional... selagi itulah negara kita akan jadi masalah macam celaka yang berlaku sekarang nih... Itu jer...

Itu cerita 21 hari... tapi bagi kes BERSIH 3.0 yang terbukti ramai anggota PDRM yang macam celaka... langsung sampai hari nih kiter tak dapat nak tengok sekor pon kena tangkap... semua lepas bebas.... sedangkan banyak video dan gambar yang dah dipublish.... so... aper citer nih....


2 comments:

  1. ada potensi nak kena dibawah akta hasutan lu bro C++..haha..memang betoi pun apa yang lu katakan..depa ni masih tak bebas..united malay dah genggam telur dari pucuk pimpinan lagi..

    anak2 polis(yg bermazhab umno) cukup marah bila pak depa dilabelkan cam ni..

    ReplyDelete
  2. gerombolan sekutu apco haram jadah dah 'tapau' semua ! no further action daa ! ABU !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja