Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 September 2012

Hahaha... Biar Betul...

Bhai... Hahaha... Biar betul laporan nih dikeluarkan katanyer oleh UMNO Pulau Pinang... Macam tak percaya jer.... Hahahah....

Lawak lar berita yang gua baca nih.....

4 comments:

  1. Salam C++

    Tak kesian dengan syarikat jual cat ke? Hahaha...

    ReplyDelete
  2. barua tu kalu tarak backing dari parti sekutu apco mana ada berani baling cat ! ini kes baling cat sembunyi tangan daa,pastu mulut capoi pecacai umno-apco pun bersuara la pulak ! ABU !

    ReplyDelete
  3. Salam semua...

    Sudahnya kedai hardware yang kene "sebat".

    ReplyDelete
  4. DeeDee Yong...

    Hahaha... syarikat jual cat gak yang untung... hahaha.... boleh letak harga tinggi skit lepas nih.. hahaha

    Bhai Amuraria...

    Diorang kena sponsor la... hahaha.. lu ingat diorang cukup duit ker nak beli cat... hahaha... diorang pon sengkek gak...

    Bhai Alias Bin Hasan

    Harap kedai hardware tue tak terima kredit lar... kena terima cash... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja