Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 September 2012

Terdesak Sungguh Mereka

Hahahaha... Gua cukup tak tahan nak gelak biler tengok TV3 baru kejap nih... Biasanyer gua tak tengok TV3 ... Tapi malam nih secara tak sengaja gua tertengok... Hahahaha

Gua nak gelak bukan pasai aper... Pasai kelam kabut pemberita TV3 dok tanya sama sini nak dapat tau saper yang sponsor jet Anwar Ibrahim...

Hahaha.. Macam-macam soklan diorang buat... Hebat... Semua pasai nak tau saper sebenarnya hartawan yang sponsor kos penerbangan Anwar Ibrahim dan beberapa lagi menggunakan jet peribadi...

Hahaha... Aper la bodoh sangat wartawan nih... Takkan semua gua nak ajar kot... Bukan susah pon nak tau saper yang sponsor jet tue... Senang jer... Kalu gua nak tau sangat lar... Kurang daripada 24jam gua boleh dapat maklumat...

Tapi ...kalu gua ader maklumat tue pon gua takkan la nak bagi sama wartawan TV3 dan penchachai UMNO... Lu nak
Lu cari sendiri la bhai... Takkan itu gua nak ajar...

Bukan susah pon kalu nak tau.... Hahaha...

Errr... Perlukah gua nak tunjukkan lu flow dier camana nak dapatkan maklumat camtue.... Hahahaha... Benda paling senang macam tue pon lu orang tabley nak setel ker.... Hahaha... Camana la lu orang nak jadi wartawan penyiasatan....

Hampeh tul lar...

3 panggilan telefon dan 2 printout jer diperlukan untuk tau saper yang sponsor... Hahaha... Itu pon susah sangat ker.. Hahaha

2 comments:

  1. Bhai Alias Bin Hasan...

    Hahaha... itu gua baru bagi sikit hint... kalu yang itupon diorang tabley nak baca... hahaha... tak dapek la den nak nolong aai....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja