Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 September 2012

Seperti Dijangka Dan Diduga...

Bhai.... Hahahaha... Sebenarnya gua tertunggu-tunggu gak biler para DEWA nak bising pasai isu sambutan kemerdekaan nih... Hahaha... Rupanya gua tak perlu tunggu lama... Hahaha... 2 hari jer bhai... 2 hari jer gua kena tunggu sebelum DEWA mula kecoh... Hahaha...

Seperti dijangka dan diduga... DEWA akan bercakap senada dengan UMNO... Dah memang dari dulu lagi para DEWA nih dikuasai oleh UMNO... Semenjak telur-telur diorang digenggam dan diramas oleh UMNO...

Yang tak pelik tue.. Biler nada para DEWA nih lebih kepada untuk menyelamatkan ketuanan UMNO dan bukannyer untuk kepentingan rakyat...

Jadi... DEWA nih sumer tak perlukan rakyat untuk menyokong diorang... Diorang cuma perlukan UMNO jer... Ader perlu ker rakyat mendewakan para dewa nih.. Sebab DEWA tak amik pot kat rakyat pon... DEWA adalah untuk UMNO jer...

DEWA nih tak sedar... Lagi mereka berperangai macam nih.. Lagi cepat la DEWA nih dimuziumkan... Hahaha

Pelik sungguh lar... Yang mendajalkan DEWA aderlah UMNO... Tapi UMNO lar yang DEWA sayang... Hahaha.. nampak sangat la ader benda sudah kena nih... DEWA dah kena nasik kangkang ker?... Hahaha...

5 comments:

  1. Bhai! tolong promote! http://mediaperak.com/2012/09/02/hot-ulama-muda-umno-belajar-bahasa-arab-dgn-nasa/

    ReplyDelete
  2. .

    (( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



    Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

    Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

    Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

    Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


    (Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')








    ~Janji Ditepati - Kami Tak KEBULUR dengan Jawatan dalam UMNO!! ~
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


    5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1

    ReplyDelete
  3. Bhai ... ate sape DEWA tu? ngee

    ReplyDelete
  4. maunya dewa x ngamuk...FLOM di jemput tapi dorang di ketepikan....hahaha.

    ReplyDelete
  5. Bhai TheSniper...

    Dah promote pong...

    Bhai/DeeDee Kump Anak2 Muda Keluar UMNO...

    Hahaha... diorang memang bodo...

    Bhai Zelmey...

    DEWA ... hahaha... Bayangan Tuhan di muka bumi la bhai.... hahaha... Zeus... Apollo... Poseidon..

    Bhai BunBinBan...

    Tue la pasai... hahaha... Rambut FLOM lagi lebat daripada rambut DEWA....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja