Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 September 2012

Bukan PERKASA Sahaja Samseng Di Masjid...

Bhai.... untuk pengetahuan lu.... bukan PERKASA sahaja samseng di Masjid... kelaku yang samer gak pernah dibuat oleh UMNO.... hahaha.... ini semua S.O.P bagi organisasi UMNO... Kesamsengan diorang agak ketara... bukan baru-baru nih jer... dah 55 tahun dah... hahaha....

Kalu setakat baling selipar tue.. kira takder la gua terkejut sangat.... ini ader kes yang siap campakkan kepala khinzir kedalam Masjid... (bukan kes budak cina yang tiga empat orang buat tue kat Lembah Klang dalam dua tahu lepas).... tapi... hehehe... orang UMNO yang buat kat lokasi lain... Err... lu cari sendirik la lokasi tue... tak best la semua gua feedkan.... hahaha

Perangai samseng nih bhai... bukan Perkasa dan UMNO jer buat... tapi PAS pon ader... hahaha... ini perangai samseng taik kucing orang Melayu... kalu diorang tak pandai nak berhujah... tak pandai nak keluarkan fakta... tak pandai nak berdebat.... diorang akan gunakan cara sadis nih... diorang akan belasah.. diorang akan ugut... diorang akan buat sabotaj.... hahaha

Orang PAS pon ader buat benda macam nih dulu... dalam tahun 2010.... hahaha... kat maner aaa... Kat kawasan Masjid Rusila.... kompound nih suci bhai bagi Geng Rusila... jenis taksub melampau... jenis berani samseng kalu ramai... kalu sorang-sorang dah lama diorang lari lintang pukang... hahahaha....

Orang PAS nih pernah belasah orang lain yang diorang tak suka kat dalam kawasan Masjid... yang best tue... bos diorang tengok jer... tak bagi pon arahan suruh jangan buat kerja bangang tue... biarkan jer.... hahahaha.... Nak tau lanjut sila baca di SINI...

3 comments:

  1. betul betul.....bkn takat baling selipar tapi sampai belasah org lg....hahaha....pening gua dgn geng2 pewaris keturunan bangsa termulia di dunia nih. Gua rasa x lama lg lu pun kena la bro..hahaha...so lu hati2 la bro dgn melayu purba nih.

    ReplyDelete
  2. ekk..ekkkleehhh... kalau dah minda tak akan melayu hilang di dunia, apa nak hairan bhai...

    Spesies Bangang tu bukannya kira parti bhai..., tapi kalau umno dah tentu2 bangang pasal diorang kelompok Setan...

    Yang di Rusila tu gua tak tau kelompok spesies Bangang apa pulak tuuuu... hahahaha...!!!! Tapi mengaku Islam... ngeeee....

    ReplyDelete
  3. Bhai BunBinBan...

    Iman tak dapat diwarisi .... walaupun diorang ngaku pewaris keturunan bangsa termulia... tapi belum tentu diorang mulia... hahaha... Melayu bhai... stendet lar..

    Bhai ISA...

    Orang Melayu nih satu mender jer spoil.... diorang tak reti nak berhujah berdebat... yang diorang tau... cuma tunjuk samseng jer... hahaha.... lawak....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja