Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 September 2012

Najib Tak Jemput YDP Agong?

Bhai... gua nak tanya lu.... pasa aper Himpunan Merdeka ke 55 di Stadium Bukit Jalil tue Najib Razak tak jemput YDP Agong....  Awat la Kerajaan Barisan Nasional membelakangkan YDP Agong.... Takkan la Najib lagi besar dari YDP Agong....

Hahaha.... pelik kan...

YDP Agong yang menjadi simbol negara pon Najib Razak tak hormati.. macam mana plak Najib Razak nak jawab nih... hahaha...

What say you Najib Razak ooi... hahaha... awat tak jemput YDP Agong.... hahaha

- baca sini .... Najib Razak tak jemput YDP Agong hadiri Himpunan Merdeka ke 55 -

4 comments:

  1. dan najibur putar alam shahbana pulak tuduh pr mb selangor tak jemput sultan selangor di shah alam ;) apa punya tur ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  2. Cari sna, sini dan sinun, tak jumpa jumpa juga. Alang alang seluk pekasam biar sampai ke lengan.. YDP Agong pun nak dijadikan isu juga. Alahai orang orang tu.

    ReplyDelete
  3. Sape kata najib x jemput..tu... FLOM ada kat situ. hahaha

    ReplyDelete
  4. Bhai Amuraria...

    Najib tak salah la bhai... Najib maksum.... hahaha

    Bhai Lebai...

    Diorang dah takder modal dah tue... yang lagi lawak tue... puak-puak UG pon menumpang sama... hahaha

    Bhai BunBinBan...

    Oh... yer tak yer gak... FLOM kan ader... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja