Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 January 2013

Rosmah Mansor Bakal Bertanding Di...

Bhai.... Gua dapat info dari beberapa informer... diorang cakap.. Rosmah Mansor kiter nih dier memang ahli Wanita UMNO... dan dengan keahlian dier tue... Rosmah Mansor kini menjadi pilihan ramai ahli Wanita UMNO untuk menggalas jawatan Ketua Wanita UMNO ... jawatan besar tue... hahahaha

Walaupun tiada pertandingan dalam masa terdekat untuk kerusi Ketua Wanita UMNO... tapi... dengan kes Shahrizat Jalil yang teruk terpalit dengan tahi kes lembu ... maka berkemungkinan besar slot yang dikhaskan untuk Ketua Wanita UMNO itu akan diberikan kepada Rosmah Mansor...

Persoalannya sekarang nih.... dikawasan DUN atau PARLIMEN manakah Rosmah Mansor akan bertanding.... adakah di negeri kelahirannya di Negeri Sembilan... atau Rosmah Mansor akan bertanding di Putrajaya.... Jika Rosmah Mansor bertanding di Putrajaya... peluang dier nak menang aderlah tinggi... tapi... aderkah Adnan Mansor akan memberikan Rosmah Mansor peluang itu...

Yang pasti... mesti para balachi Adnan Mansor sedang kecut perut biler mendengar perkhabaran ini.... Hahaha... Aper-aper pon... gua stuju Rosmah Mansor bertanding... biar dier tahu berapa glamerkah dier dan aperkah dier boleh menjadi seorang ADUN atau Ahli Parlimen yang baik dan bertugas untuk rakyat...

Hep Hep Horrey.... Rosmah Mansor...

Sebagai memberikan sokongan.... gua lampirkan disini produk pakaian berjenama BigMomma Plus (nasib baik satu plus jer... kalu plus plus... dah jadi tiru gua la.... hahaha)


5 comments:

  1. hahahahahaa.....aku nak undilah dia...hahahahahaha...oh my big moms..BANkami

    ReplyDelete
  2. maaf i tak ada gmail. i pengguna hotmail. tapi i mahu komen juga.

    kerana i berharap nak tumpang beritahu disini. pada pembaca yg selalu menjadi pengisi kemeriahan blog gerai 3 abdul yang telah di padam baru baru ini. blogger utamanya kandis sudah muncul dengan blog barunya, http://astanakandis.blogspot.com/

    selepas ini jangan lah ada lagi pembaca blog lama kandis itu tercari cari di sana sini lagi ya! kasihan i tengok u all. macam anak ayam hilang tempat bergantung.


    salam ikhlas dari:
    nadia

    ReplyDelete
  3. bertanding jawatan presiden la terussss.... apa kelas ketua wanita jer

    ReplyDelete
  4. Cipan !!! bila pulak, blog hang ada iklan niie !!!! Tapi tak apa !!! Janji kaki lawan gomen !!! nak bagitau apa pun tak pa!!!! Terimasalam buat nadia !!!!bagi pihak Cipan ....heee...!!! jgn mare!!!

    Jebat: Kekawan Reformasi Purbakala suka makan asam kandis ...opp silap asam kelubi.

    ReplyDelete
  5. Bhai Carlos...
    Hahaha... undi jangan tak undi... Hahaha... gua kalu dier jadi calon kat kawasan gua... gua akan undi punyer... hahaha

    DeeDee Nadia...
    Thanks pasai kasi inform... pelik gak.. mana pegi dah ilang satu blog... hehhe

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Tue lagie power.. terus bertanding presiden... hahaha

    Bhai Jebat...
    Blog gua dah lama dah ader iklan... sajer jer buat modal... hahaha... takder iklan pon gua jalan jer camtue...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja