Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 January 2013

Dadah : Zarina Anjoulie Ditahan Sebulan Di Penjara Kajang

Bhai.... masalah dadah nih memang satu masalah yang besar... Malaysia nih berdepan dengan masalah dadah  yang kronik kalu tak silap gua aaa ... sekitar awal tahun 70'an.... Dan pada sekitar awal 80'an beberapa serbuan ditengah-tengah hutan belantara Malaysia yang didapati adernyer ladang ganja yang agak besar...

Tak kira siapa... waima ustaz yang berserban dan berjubah tebal pon boleh terlibat dengan dadah nih... inikan pulak artis... Dulu Saleem dan Jamal Abdillah antara nama-nama besar artis yang terlibat dengan najis dadah nih...Atlet pon ader gak yang terlibat dengan dadah... Itu belum lagi kira anak-anak VIP dan VVIP termasuk anak Raja dan Sultan..... hahahaha

Nih plak... anak pontianak yang diberikan nama Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul plak terlibat dengan dadah.... jenis ektasi... Zarina Anjoulie nih memang banyak kes dan masalah sosial.... dari maksiat hingga ke dadah.... aper daaa... Inilah contoh artis di Malaysia yang selamanya dilalaikan oleh UMNO/BN dalam banyak program ala maksiat diorang...


La nih... kerana dadah... Zarina Anjoulie ditahan di Penjara Kajang kerana tiada siapa nak bayar wang ikat jamin sebanyak RM2000 yang ditetapkan oleh Majistret.... Dier akan ditahan di Penjara Kajang selama lebih sebulan iaitu sehingga 8 Februari 2013 .... Merasa la dier lepak kat dalam penjara... kot-kot lepas nih boleh insaf dan jadi yang terbaek kot... mana la tau... kiter kena doakan kebaikan untuk dier walaupun dier sendiri takmo nak jadi baik.... hehehe

Aper-aper pon.... kalu Umar Mohamad Azmi yang kena tahan pasai kes menghalang penjawat awam masa Occupy Dataran tue pon rasa susah ditahan selama lebih kurang 3 hari di Penjara Kajang... gua tak tau la camana Zarina Anjoulie dapat bertahan... dier kena tabah....



P/S : Tujuan gua menulis tentang kes ini adalah supaya semua orang mengambil iktibar dari masalah berkaitan dengan dadah yang teruk di Malaysia yang banyak sindiket didalangi oleh VIP, VVIP dan Ahli Politik. Pemantauan dan siasatan telah banyak dilakukan oleh beberapa cawangan di Bukit Aman... tapi pendakwaan tidak dapat dilakukan atas sebab pengaruh dan juga tangan-tangan ghaib yang melingkari Jabatan Peguam Negara.....

UPDATE 4 Jan 2013 : Zarina Anjoulie telah diikat jamin hari ini oleh adik perempuan tirinya. Harap dia dapat berubah kearah kebaikan.

6 comments:

  1. artis kena tangkap dadah? kejap je tu kejap lagi lepas la tu... pernah ke dalam sejarah negara ada artis kena gantung sebab memiliki dadah? tak pernah...

    ReplyDelete
  2. mintak sangat tak ada keturunan aku akan jadi artis hiburan.

    ReplyDelete
  3. Ada kawan dia yang nak jamin, tapi x boleh. sebab mahkamah tetapkan ahli keluarga je yang boleh jamin.

    ReplyDelete
  4. Bhai Noob...
    Mmmm... gantung tue belum aaa dengar lagi... tapi kena gantung dari terlibat dengan industri ader la... tapi kejap jer... hahaha

    Bhai Libang Libu...
    Ameen.... moga lu dan keluarga lu slamat..

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Tau.. gua tau pasai ader orang cuba nak jamin... tapi tabley... yang best tue... family dier boleh buat derk jer takmo nak jamin... hahaha

    ReplyDelete
  5. Dulu bukan main sedap ayat, Gosok2 bebird. Nah Sekarang Padan Muka kau!

    ReplyDelete
  6. Dulu bukan main sedap ayat, Gosok2 bebird. Nah Sekarang Padan Muka kau!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja