Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 January 2013

Ketua Agama Islam Pun Takut Kepada Chua Soi Lek

Bhai.... lu tau kan.... kat Malaysia nih ader ketua agama.... ader 9 ketua agama Islam.... dan 1 super ketua.... mahaketua agama.... tapi... haram takder satu pun yang berani... takder satu pon yang nak tunjukkan kuasa dier... even ketua agama dier yang bagi pingat kebesaran kat Chua Soi Lek pon tabrani nak rampas dan amik balik pingat kebesaran tue.... tak macam haram ker tue.... hampeh aaa...

Episod penghinaan terhadap agama Islam yang dibuat oleh Chua Soi Lek rasanyer dah menjangkau setahun... itu dari kes yang mula-mula aaa.. sampai la kes terbaru dier menghina hudud pada bulan 10 itu hari.... haram takder satu ketua agama Islam pon yang berani nak bising....jangan nak kira kat Mufti yang ader... semua tarak telur... semua nak jaga periuk nasik dier.... hahaha

Nih....dah masuk tiga bulan selepas kali terakhir dier menghina Islam secara melulu.... ketua agama langsung tak bukak mulut... maybe ketua agama Islam semua dah pekak, bisu dan buta kot.... itu macam kalu aper kata kiter semua doakan supaya semua ketua agama Islam nih berubah dan berani...  atau kalu masih tabrani gak,.... kiter sumpah diorang jadi bisu ... amacam....

Stakat nak title ketua agama... tapi perangai takder yang nampak boleh jadi contoh sebagai ketua agama.... ader sorang yang okeh pon... walaupun dier jadi timbalan mahaketua agama... pun senyap gak.... patut boleh sajer nak tegur dan panggil serta kenakan tindakan kepada Chua Soi Lek...

Yang jadi ketua agama Islam di selatan tue.... mmmm.... langsung aaa.... Chua Soi Lek tue orang tempat dier... tabrani pon nak tegor.... maybe takut kena tarik semua kemudahan kot.... macam haram jer kan... Kalu semua ketua agama Islam tabley nak amik tindakan... gua rasa aaa.. sila letak jawatan skrang juga... dan buang title ketua agama Islam tue.... itu lagi bermaruah....


No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1