Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 May 2013

Ceramah Azhar Idrus Di Pengkalan Chepa

Bhai.... Pergh... Jalan jadi jem kalu kat Pengkalan Chepa lar baru sat nih.... Hahaha... Rupanyer ader ceramah agama Azhar Idrus kat sini malam nih....

Hahaha... Sori aaa... Tak update blog sepanjang petang tadi... Sibuk..

Esok training... dan diskusi... Hahaha.. Awek cun Mek Kelate tue ader la esok... Hahaha

4 comments:

  1. Bhai,

    no wonder sunyi, skandal sudah mari! hohoho

    ReplyDelete
  2. Bhai awek tu ada macam angelina jolie ka? woha..

    ReplyDelete
  3. bhai, tak payah jauh2 sampai hollywood...ada tak mcm anzalna mek kelate tu?

    ReplyDelete
  4. Bhai/DeeDee semua...

    Korang nih... skali gua menyakat... terus lupa dunia... hahaha... lu jangan tengok kat muka cun jer... tapi hati budi dan perangai mesti cun samer...

    Bodi pon kena cun gak.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja