Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 May 2013

Kekebalan Gua Telah DItarik Balik

Bhai..... selama lebih dari 17 tahun gua menulis dalam Internet.... dengan berbekalkan kekebalan (immuniti) dari Jabatan "E" Bukit Aman......  akhirnya semuanya telah tamat.... finitto...

Kekebalan gua telah ditarik balik .... member-member gua sudah tarak dapat bekap lagi gua.... walaupun gua still boleh akses maklumat ... tapi dari segi mana-mana penulisan gua selepas dari hari nih.... ianya memungkinkan gua "kedalam"...

Imuniti sudah tarak.... jadi.... skarang nih gua "on my own" .... hahahaha...

Takper... takper.... apa mau takut samer manusia..... sepatutnyer gua takutkan Allah Taala lagi dari takutkan manusia....  tak kira la dewa-dewa dan dewata raya.....  buat aper nak takut...

Hahaha.... aper pon.... walaupun gua sudah takder imuniti.... hahaha... tapi gua akan still menulis .... dan pastinya selepas nih akan ader yang lebih pedas lagi..... Hahahaha ... Tunggu dan lihat jer la...

SPR tak payah la nak berlakon... bukan gua tak tau lu orang punya magik.... cukup la tue mengarutnyer.... kubur dah makin dekat.... yang muda pon boleh mati... inikan pulak yang dah tua ganyut... hahaha... By the way.... Zahid Hamidi oooi.... tak payah la nak tunjuk berlagak dengan power.... lu ingat lu boleh kontrol ker bebudak Jabatan "E" kat Bukit Aman tue ker..... hahaha.... lu silap... diorang sumer ader otak... diorang boleh pikir sendiri....

To Hishamuddin Hussein.... tolong jangan memperkudakan MIO untuk urusan parti dan peribadi lu.... bebudak risikan bukan balachi lu... diorang sumer ader akal... diorang sumer cuma setia pada YDP Agong jer.... tolong jangan  memalukan Kementah aaa...

Oh yer....  ader dua nama tadi gua mintak kengkawan kat Imigresen cek samer ader telah keluar dari Malaysia ikut pintu biasa.... tapi diorang kata takder.... hahaha... mana sudah pegi... takkan sudah blah ikut laluan tikus.... hahahaha.... Takper... takper....  berundur la dulu.... nanti mara balik...

By the way....  berani kerana benar... dan takut kerana salah.....  so... "What say you Hadi Awang? Biler mau kasi bukti dan fakta bagi fitnah lu itu hari???"

12 comments:

  1. bro C++ ,
    kah kah kah ... dorang berani ker nak bran wash lu ? kenapa Allah S.W.T xbg pkr @ pas menang.. sb ini la.. Allah S.W.T nak tunjuk bahawa BN bakal jatuh dengan hina dan teruk nya insha allah.. bila tiba waktu.. sekarang dorang belagak.. heran la.. cuba la mantop kan pasukan khas.. ini g cari hingusan and bloger wat pa..

    pejejakk

    ReplyDelete
  2. teruskan menulis bro. aku nk baca info penting dr ko. aku menunggu pasal husam yg ko cakap haritu.

    ReplyDelete
  3. bhai,

    a sad day indeed but i do believe that most of us, the anonimous and some with id's are on your side. Lawan tetap lawan!!

    As for the 2 guys that you've mentioned, is Isham one of 'em? i believe so, huh? fuhhh....May Allah give him the strength.

    It's the game changer from now on. Stay cool, bhai. Allah the Almighty is always with the believer. InsyAllah.

    ReplyDelete
  4. Sesungguhnya keadaan-Nya apabila Dia menghendaki sesuatu hanyalah berkata kepadanya: "Jadilah!" maka terjadilah ia.36-82

    hai manusia jangan terlalu bongkak dengan kehidupan yang singkat ini

    ReplyDelete
  5. 2013-17=1996. Wa mase tu baru nak celek internet. Lu sudah tulis..ade blog c++ ke mase tu?

    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee semua...

    Hahaha.. thanks kerana paham dan bagi sokongan padu... hahaha.... 1996 tue gua dah tulis dalam Internet... dalam website... masa tue tumpang Universiti punya space....

    Dan menulis dalam IRC.... masa tue guna ID lain... hahaha.. ID tue masih lagi gua gunakan sampai sekarang.... hahahaha... ader blog yang gua tulis guna ID tue... hahaha... ID yang panas satu masa dulu... sebaris dengan Laman Reformasi, Mahazalim, Marhaen Tua dan MindaRakyat

    ReplyDelete
  7. Bhai,

    Tangan lhoe diikat kebelakang, mata ditutup kain hitam dan kepala lhoe diketuk 13 kali, dan lhoe di suruh redha? Malahan ada yang menyuruh lhoe bersalaman dengan pembuli lhoe dan berdiam diri, jangan melawan!! shhhh...duduk diam-diam!! tunggu kepala lhoe diketuk untuk kali ke 14 dan seterusnya....

    kebodohan dan kebebalan apakah ini? Anehnya manusia. MasyAllah. bukankah Allah telah mengatakan ' Tidak akan berubah nasib sesuatu kaum itu kalau bukan kaum itu sendiri yang BERUSAHA untuk mengubahnya?"

    p/s...bhai, lhoe ada berita terbaru pasal pak Isham Rais? Dah lama tiub tak ditukar.

    ReplyDelete
  8. Bhai Anonymous...

    Gua ader tulis citer tentang TT dalam artikel gua ... lu baca betul-betul dan lu mesti boleh tau yang mana satu... hahaha

    ReplyDelete
  9. Bhai,

    maknanya kebimbangan gue tentang TT selama ni berasas? Moga dia selamat dalam peliharaan-Nya. gue tau, ini sebhagian dari perjuangan golongan musthadafin. TT sudah melalui jalan itu berkali2. dia antara org yang paling mengerti selok belok denai perjuangan. Salut gue pada yang berani.

    walaupun gue cuma ikuti pencerahan dari blog, kehilangannya gue rindu. Thanks for info.

    lhoe dah ready bhai?

    ReplyDelete
  10. bhai,

    i'm freaking sure this guy definitely talking cock bout you.

    http://freezoneterengganu.blogspot.com/2013/05/edisi-tibai-blogger-gila-belajar-ilmu.html

    what say you, bhai? ;P

    ReplyDelete
  11. Bhai Anonymous...

    Hahaha.... bebudak berhingus lagi... biar la... kesian dier... kiter biarkan jer la dier... Hahaha...

    Biarkan la dier meracau dalam blog dier... hahaha.... takder jadi kudis pon kat gua... hahaha...

    Hadi Awang yang buat fitnah itu hari pon tabrani nak bagi fakta... inikan pulak budak berhingus camtue... hahaha

    ReplyDelete
  12. Bhai C++,

    Betul tu...berani krn benar....imuniti manusia tak hebat yang hebat adalah Imuniti dari Allah SWT...so tawakal je bhai...gua doa le selamat dan terus menulis...puak-puak tu semua ingat dia lebih hebat dari Allah....kalau lu dah tak menulis...nanti tak ada pulak artikel santai tapi penuh info untuk gua baca....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja