Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 May 2013

Teras Jernang

Bhai... Gua baru sampai kat Teras Jernang Bandar Baru Bangi... Lepak rumah sedara.. Esok pagi pukul 8.30 pagi gua akan mengadap IO kat Bukit Aman... Ader sesi soal siasat... Kes dan isu gua tak dimaklumkan lagi.. Tarak tau aper kes la bhai...

Hahaha... Apa mau takut... 

Dulu pernah kena soal siasat 6 jam straight... La nih tak tau la pulak... Berapa lama... Hahaha.... Aper pon kasi layannn lar....

Aper gua mau jawab aaaa... Mmmm... Macam biasa la... Nama... Nombor IC dan jawatan... Itu jer la yang biasa gua jawab.... Hahaha...

So... Penat driving nih dari Pengkalan Chepa drive singgah Kemaman... Terus ke Mersing... Dan terus pi Putrajaya dan la nih lepak kat Teras Jernang... Mampuih kesian kat gua dan kereta... Nak harap "Guna Pun Sesat - GPS" pon tabley pakai gak.... Hahaha

Total 6 botol Redbull dan 4 botol Coke... Mampuih...

6 comments:

  1. Pergghh...boleh kena kencing manis tu bhai

    ReplyDelete
  2. bhai,

    10 tin air bikarbonat?? toing toing la sugar rush! hahaha takpe, stand by tuk sesi suai kenal sok. :)
    kim salam kat org dalam na....

    ReplyDelete
  3. Bhai, lu ni macam nak bunuh diri plak...Bahaya bhai tabiat lu minum tu...

    ReplyDelete
  4. nelayanbimbang.blogspot.comMay 27, 2013 at 11:15 PM

    Salam bhai..hrp lu shat n ok esok..pngalaman yg ko ade tu amat brgune nant..klau lu kne lpak dlm mntak diaorg time 5 mnit update blog..ko umum cpt2 insyaAllah ade lh yg dtg mmbntu..
    Anyway aku hrp ko ok esok..dn kedatangan ko ke bukit tu skadar utk jmuan ringan dgn mmber2 lame..

    ReplyDelete
  5. Coke diet ke.. jangan banyak sangat minum coke nanti kencing manis bro..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja