Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 May 2013

Berita Yang Amat Menakutkan Mahathir Mohamed

Bhai..... agak-agak lu aaa.... boleh tak kalu jalan cerita berita nih bertukar dan menjadi satu berita yang amat menakutkan Mahathir Mohamed.... Err... agak-agaknyer ader chan tak kiter tengok benda macam nih berlaku di Malaysia aaa....

Gua memang cukup teruja nak tengok benda camnie... bukan aper....terlalu banyak yang telah dibuat oleh Mahathir Mohamed selama 22 tahun pemerintahan dier yang membolehkan perkara camnie kena kat dier... terlalu banyak benda.... daripada isu pembunuhan rakyat Malaysia di Memali... sampailah kepada isu songlap harta negara dan dijadikan harta peribadi...

Bukan dier sorang yang patut kena.... Daim Zainuddin pon patut kena... Itu belum masuk lagi kes BMF.. Bumiputra Malaysia Finance di HongKong yang melibatkan kematian Akauntan Jalil Ibrahim.... dimana terpalit samer syarikat Carrian Group..... banyak oooo...

So.... amacam... biler aaa kiter ader chan tengok benda nih aaa...


3 comments:

  1. bhai,

    kalau mahathir yg umur dah 87 tahun dipenjara 80 tahun pulak, bau busuk cam setan la penjara sg. buloh tu! hahaha

    ReplyDelete
  2. Kalau di dunia dia boleh lepas, di akhirat belum tentu.

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee Anonymous...

    Hahaha... mau busuk satu penjara... hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja