Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 May 2013

Wajib Jatuhkan Kerajaan

Bhai.... Hukumnyer aderlah wajib... Wajib menjatuhkan kerajaan secara paksa... Wajib menjatuhkan kerajaan secara total... Wajib menjatuhkan kerajaan yang sesat... Wajib menjatuhkan kerajaan yang taghut... Wajib menjatuhkan kerajaan yang karut... Wajib menggulingkan kerajaan yang jahat..... Wajib... Wajib... Wajib... Memang Wajib....

Dan dah memang menjadi amanah dan tanggungjawab sekalian umat Islam yang beriman dan beramal soleh untuk wajib bersama-sama menjatuhkan Kerajaan Langit pimpinan Ayan PIN/TAC akaun bank tue...

Tidak ader baiknyer membiarkan Ayah PIN/TAC berkuasa dan memerintah Kerajaan Langit yang berpusat di Putarjaya.... Melainkan seeloknya ianya dijatuhkan agar tidak menyesatkan lagi warga negara Manglasia... Seeloknya digulingkan...

So.... Mahukan lu orang disesatkan lebih jauh dalam pemerintahan karut, sesat lagi menjahanamkan yang dilakukan oleh Ayah PIN/TAC akaun bank tue....

Penat kalu para alimin yang hafal kitab warna pelangi juga dok sama teruja berpemimpinkan Ayah PIN/TAC semata-mata baru sahaja mendapat laba dalam bentuk kuasa dan pangkat...

Para alimin pun rupanyer mengejar daki dunia dan sedikit demi sedikit menonjolkan watak sebenar mereka yang selama ini bertopengkan "V for Vendetta".... Hahaha

Jadi... Wajib hukumnya untuk menjatuhkan, menggulingkan dan menjahanamkan Kerajaan Langit pimpinan Ayah PIN/TAC akaun bank tue.... Walaupun secara revolusi terhadap Kerajaan Langit...

Ader paham ker??? .... Hahaha....

8 comments:

  1. bhai,

    kalau sabit kesalahan, boleh jatuh hukum duduk dalam 20 tawun woah...

    ReplyDelete
  2. surat & sirat hehehe ...best nii ;)

    ReplyDelete
  3. Kemudian sesudah rasul-rasul itu, Kami utus Musa dan Harun kepada Fir'aun dan pemuka-pemuka kaumnya, dengan tanda-tanda Kami, maka mereka menyombongkan diri dan mereka adalah orang-orang yang berdosa.
    Dan Kami memungkinkan Bani Israil melintasi laut, lalu mereka diikuti oleh Fir'aun dan bala tentaranya, karena hendak menganiaya dan menindas ; hingga bila Fir'aun itu telah hampir tenggelam berkatalah dia: "Saya percaya bahwa tidak ada Tuhan melainkan Tuhan yang dipercayai oleh Bani Israil, dan saya termasuk orang-orang yang berserah diri ". sudah terlambat

    ReplyDelete
  4. Gua dah analisis stats & jump into conclusion - Takda sapa leh guling-kalahkan kerajaan UmNo-BN - sebabnya mudah aje ..sebab UmNo ditakdirkan memerintah negara ni dulu, kini & selamanya...the Divine right made from heaven! hohoho

    Depa leh jadi taghut, dewata, demigods.. who cares? yeah, right that bullish about 47% voters out there!

    ho ho ho ... tahyul, mahyul, toyol & tolol! hand in hand.. in 1 line!

    ReplyDelete
  5. Bhai/DeeDee semua...

    Hahaha.... lawak.... hahaha.... tentang citer sabit kesalahan tue.... errr... kat rumah bapak gua kat kampung tue ader sabit... bapak gua guna untuk sabit rumput dan lalang... hahahaha

    Aper pon... gua respek dan saspek lu orang punya komen.... hahaha.... abis la gua... ayat tak skema.... hahaha

    ReplyDelete
  6. Alamak bhai, koman lagi lah pakai sabit potong rumput. Wa ada balance heli kecik potong rumput...Wa bagi free jer. Bosanlah bhai, apa kata kita buat trip melancung? Restkan badan & minda...huhuhuhu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja