Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 May 2013

Mr 101%

Bhai.... Gua sajer nak sakat Zulkifli Noordin nih.... hahaha... sebab dier nih katanyer pejuang Islam... hebat... bercerita kalu bab Islam nih... hahaha.... sampaikan biler orang tanya soalan tentang keyakinan dier untuk menang pon dier boleh kata yakin 101%..... sedetik pon dier tak nak sebut InsyaAllah boleh dapat 101% keyakinan...

Takder langsung perkataan "InsyaAllah" dalam kamus pejuang Islam bernama Zulkifli Noordin nih kot.... hahaha.... giler hebat keyakinan dier....  makhluk... makhluk.... aper daaa...

Aper pon.... kepada Zulkifli Noordin.... Lu merancang... Allah juga merancang.... dan Allah Taala adalah sebaik-baik perancang.... so ... ader paham ker???

Saya yakin 101% saya akan menang..... (ini sifat makhluk - bongkak, ujub, riaq dan takabbur)
Bye-bye babeh...... hahaha.... sayonara......

5 comments:

  1. Bhai aku rasa Dia konpident 101% musti dia tahu rahsia Najib & SPR ni yang telah diatur untuk menangkan BN kan.. :)

    Yang kita tahu Najib ni ketua penerangan UMNO Selangor dan mengembalikan Selangor ialah misi Najib..

    So apa yang PR & rakyat dah buat mengagalkan rancangan Najib & SPR? dengan beratus ribu pengundi baru yang diragui? juga taktik?

    Atau ada "Mastermind" besar yang sudah masuk campur dan gagalkan rancangan Najib untuk tolak Najib dan gantikan dengan Muhyidin?

    ReplyDelete
  2. Aku 101% puas hati bila Zulkifli Nordin kalah di tangan khalid Samad.Najib pun memang tak sior dengan ZN ni pun.Sebab itu dia letak di Shah Alam supaya BN boleh menang di Kulim Bandar Baru.

    ReplyDelete
  3. A'kum Sdr. C++

    Ditakdirkan kot. Kita mempunyai selera dan daerah kritis yang sama!

    ReplyDelete
  4. Hasta la vista bebeh, kata Arnold susahnakeja kat zul.

    ReplyDelete
  5. Dah ada rekod 'bakar jambatan' tp tak pulak nak masuk BN. Baik letak calon BN kat Kulim. Zul pulak, untung sabut timbul hanyut, untung batu tenggelam terus


    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja