Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 May 2013

Selamat Bertemu Kekasih Hati Wahai Sahabatku

Nan...

Sori gua tak tau pon lu masuk spital Jumaat baru nih... Sungguh gua tak tau... Baru tadi gua dapat call dari Pejai... Ala kawan kiter yang giler bisnes SMS tue... Tetiba jer tadi dier call gua... Bagitau...

Rupanyer lu dah selamat bertemu dengan kekasih hati lu pada hari Ahad...

Maaf Nan... Gua lambat dapat info... Moga lu bahagia disamping kekasih hati lu di sana... Moga lu dimaafkan dan diampunkan oleh kekasih hati lu tue..

Moga gua dapat bertemu jugak nanti dengan lu disana waktu gua bertemu dengan kekasih hati gua... Moga gua jugak dimaafkan dan diampunkan oleh kekasih hati gua..

Kekasih hati lu dan gua... Kekasih kita semua...

Kirim salam gua kat kekasih hati kiter tue yer... Bagitau kat DIA yang gua lambat lagi jumpa DIA... Ader banyak lagi tak selesai... Banyak benda tak setel... Hutang dan kerja... Ibadat pon masih tunggang langgang... Bagitau kat DIA aaa... 

Harap DIA bagi chan gua setelkan semua masalah dan daki dunia sebelum DIA menjemput gua bertemu DIA dan lu kat sana..

Maafkan gua Nan.. Sori gua lambat tau... Itupon Pejai dapat citer dari Joe Computer War... Ala... Joe si budak Cina kafir tue...

Sori Nan... Gua tak tau pon lu ader penyakit darah tinggi... Tetiba jer lu kena stroke kat opis...

Sori Nan.. Jumpa lagi satu hari nanti kat sana...

Al Fatihah buat lu...

5 comments:

  1. nelayanbimbang.blogspot.comMay 21, 2013 at 4:24 PM

    bhai..ko jgn buat aku nangis bhai..aku nih jenis penyedih tau tak..sob..sob.sob..

    ReplyDelete
  2. Bhai, senang citer lu cakap ajerlah member baik lu dah innalillah. Lu berkias2 memeng terer lah. Konfius gua...

    ReplyDelete
  3. kita sume ASAL satu dr Adam..dr'NYA'
    kita sume satu NAFAS drp 'NYA'jua
    kita akhirnya ketanah/bumi yg SAMA

    disisi'NYA'..
    tiada beda arab mlayu cina @ india
    disisi'NYA'..
    tiada prkauman..krn sume milik'NYA'

    disisi'NYA'..
    hanya TAQWA..sKUDUS2 integrti nabi2 & wali2 ddlm jiwa

    disisi'NYA'..
    kita mnjd bnar2 DEWASA dgn anugrah 'HAQ' & kaseh sayang'NYA'

    disis'NYA'..
    harta & kuasa mnjd rebutan 'budak2' HINGUSAN yg terencat akalnya?

    ReplyDelete
  4. A'kum C++

    Bak kata Almarhum Guruku 'Kalau nak jumpa Yang Amat Dirindui' kita mesti melalui jalan kematian dan itulah yang ditunggu-tunggu oleh sesiapa yang sangat-sangat merinduiNya!

    ReplyDelete
  5. Bhai C++

    Kekasih lu tu sebenarnya bersama mu sepanjang masa.
    Dia tu tersangat rapat lebih rapat dari mata putih dan hitam lu.
    Cuma mata makhluk ni terbatas, tak dapat melihat selepas 'perbatasan kosong'. Kalau lu dapat melihat selepas perbatasan kosong, mungkin lu tau kekasih lu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja