Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 May 2013

Ini Macamlah Kita Mahu

Bhai.... Ini macamlah kita mahu.... tindakan proaktif yang pantas dan tuntas... tak perlu amik masa yang lama... tak perlu amik masa berpuluh tahun.... tak perlu amik masa 20 tahun... Kalu semua  orang amik pot... dan amik tindakan... semua perkara boleh selesai punya... tarak percaya kalu try lar...

Tapi.. kalu semua tak amik pot ... tambah lagi wakil rakyat pon buat derk jer... memang la masak.... memang la jadi masalah....  memang la semua tabley nak setel...

Aper-aper pon.. tahniah diucapkan kepada TNB Pontian yang segera take action benda nih.... Patut kat semua tempat dalam Malaysia pon diorang amik pot.... turap jalan yang rosak... betulkan jambatan... baik pulih sekolah.... baik pulih masjid.... baik pulih lampu jalan... Semua kena aktif la wei...


7 comments:

  1. Nampak Kerajaan Baru BN di Kedah telah menjalanka kerja2 pembersihan longkang dan memotong rumput, turap jalan dll Setelah saya tinggal di sini 20 tahun baru nampak ada perubahan. Teruskan.

    ReplyDelete
  2. Kelmarin 14/05..Raja Petra NO HOLDS BARRED MalaysiaToday, ddlm article:'The wheat from d chaff..'

    Menulis ada skandal ratusan JUTA diantara pimpinan atasan PAKATAN dgn kroni umno/bn.."who made hundreds of MILLIONS ripping off this country with the help.."

    who do you think..or comment?
    brp ramai idup2 buta2 terang2 kena MAGIK..mampos TAK kan ada yg CAYA!

    ReplyDelete
  3. baru BN reti buat kerja dan kurangkan korupsi. mereka tau apa mereka buat dan mereka tidak mahu GE14 menjadi episod paling tragis.

    ReplyDelete
  4. GE14/PRU14 kena fokus kerusi senang menang la dengan majoriti kecik..
    selain kena fokus bersihkan spr..

    kerusi kat bandar2 ok dah..

    ReplyDelete
  5. anoy 7.04pm. Dah 20 tahun baru sekarang ada pemotongan rumput/pembersihan longkang. Ini kes PR perintah Kedahlah kalau tdk tak terasalah perbezaannya.

    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee semua...

    Betul... kalu la BN masih kuat macam tahun 80'an dan 90'an... lu ingat diorang ader nak amik pot ker buat perubahan camnie... hahaha...

    Nih diorang dah lemah la bagoosh... baru mintak sumer dapat... hahaha

    ReplyDelete
  7. betul dulu bo layan je dah kalah baru semua bagi.. br1m la kr1m la apa..

    tapi masih golongan pertengahan sengsara kena potong itu ini tak dapek apa..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja