Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 May 2013

PANAS: Cover Line Baek Punya

Bhai... Hahaha.... ader orang tue kan.... hehehe... cover line baek punya la wei... hehehe nak dapat simpati.... pergh... cayalah... Gua pon tak sangka itu macam jalan ceritanyer.... hahaha...

Takper.. takper... nanti gua cek survey ngan kengkawan para petugas kesihatan..... hahaha ... aper macam ini cerita.... Pergh... drama wayang kalu... Bollywood tabley nak lawan... hahaha,... mau menang award ka?

Ini wayang pendek ka wayang panjang??? Hahaha....gua rasa aaa... pengarah wayang nih boleh menang anugerah lakon layar terbaek lar.... hahahaha.... panas... memang panas... siap buat cover line baek punya.... hahahaha

Ader paham ker??? Hahahaha..... yeyeye... kalu tarak paham .... mesti pening kapla cari aper sebenarnya yang gua citerkan nih... hanya jauhari yang mengenal maknikam.... hahaha


15 comments:

  1. aduh.xkn ustaz zizan wat perangai mcmtu.aduh..sjak bila wei,perangai ikot puak pmimpin umngok ni

    ReplyDelete
  2. Ustaz mana? kelantan or kedah?

    ReplyDelete
  3. Bro c++ boleh komen sikit tak pasal apa anwar suka ikut ckp azmin? duit pkr dia pegang ke atau shamsidar punya faktor? ke ada sebab lain?

    ReplyDelete
  4. faham..tuan..hehe..
    saper yg melihat dgn mata hati memg cukup paham..sob..sob..uhuk..
    aduh mak sakitnya...aduhh mak sakitnya.....
    ..haha.

    ehsan

    ReplyDelete
  5. Hahaha...dah berpuluh tahun wei pengalaman.

    ReplyDelete
  6. Bhai, lu tak abis abis nak sakat org tua tu kah kah kah

    lorisimen

    ReplyDelete
  7. Hmm...dah agak dah! AUTA kuat betul OSTad ni!

    ReplyDelete
  8. Dia bukan apa tu.. memang la dah tua, ada la uzur sikit TAPI psikologi dia yg LEBIH sakit sebab dia ilang/terlepas kuasa kerajaan kat Kedah..padan muka.. punca kalah dia gak la. TAPI dia takkan ngaku salah dia punya olang.

    Spesis geng Perpaduang memang suka buat perangai.. Biar PAS kalah takpa, asal dia sorang (&geng dia) menang (& untung) !!

    ReplyDelete
  9. Takkan kaki nk kena potong esk pagi kita panggil wayang kot??

    nk suruh dia tunjuk baru korang puas hati..

    p/s kalau betul lah identiti org yg dikenen oleh bro c++.. jika salah minta ampun

    ReplyDelete
  10. bhai,dah opperation kaki bhai. biar btol ustad ni???? kalau lu trsilap tduh,lu mintk ampun la bhai...ok bhai.kita gentle punya org.jgn jd puak dacing,xda tlur.

    ReplyDelete
  11. Bhai/DeeDee semua...

    Gua takder sebut nama orang tue dalam artikel gua.... dan kalu ader terlintas dihati bahawa orang tue aderlah Azizan Razak... gua mintak ampun maaf... tapi rasanyer bukan orang tue... Gua bertelagah dengan Azizan Razak hanyalah dari segi cabang politik sahaja... bukan atas dasar peribadi atau ilmu agama.

    Sekadar penjelasan dari gua..

    ReplyDelete
  12. salam bhai.mybe kbetulan lu keluarkan artikel tu,dan ostad tu plak msuk spital.mmg mcm nampak lu atck ostad tu wlaupun dr sudut politik,bkan srangan peribadi pun.ape2 pun wa respek lu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja