Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 May 2013

Perang Di Kelantan (Episod 2)

Bhai... Itu hari gua ader janji lu orang yang gua akan citer isu Perang Di Kelantan... Hahaha... Hasil gua berurusan di sana...... Jadi sori la ... Gua amik masa lama sangat...

Okey... Berbalik citer Nik Aziz masuk hospital dan lantikan MB Kelantan yang baru serta urusan yang nampak macam tergesa-gesa... Memang ader yang dah merencanakan benda nih...

Ader yang kata pihak Istana punya agenda... Ader yang kata Nik Amar punya kerja.. Tapi... Lu orang sumer tersilap.... Ini kerja orang dalam gak... Orang yang dekat... Orang yang dipercayai...

Yang best tue... Sampai ader orang tue percaya giler kat macam-macam tuduhan yang dikenakan pada Husam Musa.... Dan langsung tak kasi chan Husam Musa memperjelaskan segalanyer...

Tak sangka la bhai... Politik macam lahanat pon ader dalam PAS Kelantan.... Bagi yang lurus bendul... Laju jer percaya tuduhan terhadap Husam Musa tanpa berfikir panjang... Tanpa guna rasional...

Lagi pon Nik Aziz masuk wad pon tak lama... Lepas tue dier dah mempengerusikan satu mesyuarat... Hahaha... Moga Nik Aziz sentiasa sihat... Dan panjang umur...

Kalu lu orang selalu ikut blog gua... Mesti lu dah dapat tangkap cerita gua dari awal lagi... Ader satu artikel tue gua dah kasi hint... Hahaha... Tapi sure lar lu orang tak perasan yang mana satu.... Hahaha ... takper.... teruskan membaca dan mentafsir... decypher ....

Hahahaha

5 comments:

  1. bhai.....org islam nampak pada pakaian/kopiah tapi org mukmin nampak pada akhlak/sahsiah.org islam blum tentu masuk surga,org mukmin tempatnya disurga.

    so....jgnlah dok percaya sangat dgn org yg berjubah/berkopiah tp akhlak/kelakuan hancuss(zul nordin ke????....hehe)

    ReplyDelete
  2. Bhai, bagi peluanglah pada MB baru nak tunjuk cara dia...ntah2 lebih baik dari MB selangor plak...Gua nak tengok dia punya cara nak bersilat apabila kena serang...bagi gua yg berjaya baca bunga silat ni adalah tgna, tski & lge jer...yg lain, lebam2 kena balun...kalu dsai, semua silat dia dah khatam, itu pasal dia selamba redah sorang2...kita tengok ajer bhai...Tak adil dengar dari pihak sebelah jer...Gua percaya org kelantan lebih mengetahui citer2 dari sana...Kalau ramai mulut masin mengatakan MB baru ni dpt bertahan satu penggal, kita doakan ajerlah supaya PAS lagi kukuh disana...Itu hari pon ramalan lu di kelantan tak menepati sasaran...Sebelom lu ramal pon, gua dah dengar citer dari kwn2 gua perkara yg sama mcm citer lu...Ingat tu bhai, kun fayakun...

    gagal c++

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Yong dengor kisah peribadi Husam dari mulut orang ameno. So Yong tak kisah.

    ReplyDelete
  4. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha.. aper yang gua tulis tue aderlah aper yang gua dapat hasil "kerja" di Kelantan baru-baru nih... citer belum abis lagie...

    DeeDee Yong...
    Hahaha... kalu Yong nak tau... dalam PAS pon ader mulut-mulut UMNO gak.... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja