Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 May 2013

Khas Buat Pencacai UMNO

Bhai.... Artikel nih pendek jer... pasai gua mengantuk yaamat sangat... sebab malam tadi siapkan tesis.... hahahaha....

Okeh.... artikel nih gua tujukan kat blogger-blogger Pencacai UMNO dan Barua UMNO yang ader kat luar tue.... hahaha... jangan mare... (no pun intended)

  1. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina... pastikanlah dulu atau lain masa nanti lu jangan berbinikan orang Cina .... tak kisah la Cina tue memeluk Islam ker... atau lu sendiri memeluk agama Buddha.... hahahaha
  2. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina... pastikan la dulu masa BN berkuasa 2/3 dalam Parlimen... dan "kunun"nya orang Melayu (sebenarnya Mamak) menjadi PM.... kenapa tidak diubah sahaja Perlembagaan Malaysia yang menekankan isu Jus Soli...  atau... selama lebih 50 tahun lu orang hidup nih lu orang lupa bahawa UMNO la yang bagi Cina dan India jadi warganegara...
  3. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina... tengok sikit kiri kanan lu orang.... yang lu orang dok metakedarah makan minum di kedai Cina dan Kopitiam milik Cina tue aperhal.... hahaha
  4. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina... tengok sikit kiri kanan lu orang tue.... pasai aper biler lu orang banyak dapat tender/projek Kerajaan Malaysia (gua sebut institusi kerajaan aaa... bukan institusi politik) ... lu paskan subcon kepada orang Cina.... hahahaha
  5. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina... cheyy... tipu la kalu lu orang takder kawan dengan orang Cina..... poodah la wei... tak payah la nak belit macam Mahathir Mohamed tue...
  6. Sebelum lu orang nak menghasut supaya bunuh semua Cina...  setelkan dulu rakan kongsi lu orang si Cina yang duduk dalam BN tue dulu.... hahahaha..... itupon kalu lu orang betul-betul ader telor... hahahaha
Anyway..... belajar la jadi DEWASA...... hahahaha...


Oh yer..... biler agaknyer la Polis nak siasat mangkuk-mangkuk Pencacai UMNO nih dibawah Akta Hasutan.... gua nak tengok ader berani ker Polis siasat diorang nih.... atau Polis cuma berani nak siasat blogger PR termasuklah gua skali nih ..... hahaha

By the way... gua rasa lu orang tau saper yang gua maksudkan.... hahahaha...... jeng... jeng... jeng... sendiri makan cili sendiri la rasa pedas...

12 comments:

  1. salam c++

    nampak gayanya umno sedang seronok mainkan isu perkauman memandangkan mmg SPR dgn sengaja menambah bilangan pengundi baru di kerusi di kawasan melayu. so bila umno "menang" dgn mejoriti kawasan melayu (guna undi hantu). maka perangkap umno sudah mengena dan 5 tahun akan datang umno dgn SENANG HATI akan tipu api perkauman di kalangan melayu yg buta ilmu politik. so mcm mana nak mengatasi masalah ni. umno cuma menunggu percikan api saja utk mencipta 13 mei. senang saja. pemimpin2 PR kene pandai main politik jugak jgn terikut2 dgn rentak umno. caranya guna isu HUDUD. PR kene mainkan isu HUDUD dimana DAP mesti sokong hudud. so org kampung, pulis, tentera, penjawat awam dan sitaksub melayu akan pening kepala cina DAP sokong hudud??? ni salah satu cadangan aku.

    kalo x. PR akan lingkop selama lamanya. bukan takat cine. melayu pon kalo hari2 kene provok mana tahan. nak mintak koprat2 cina menyerap lebih ramai pekerja melayu pon susah gak, berapa ramai cina yg sanggup berkorban utk menyerap tekanan kempen umno anti cina ni? so org2 politik PR mesti jadi lebih bijak dari umno yg sudah mengupah YAHUDI jadi penasihat.

    lagi satu jgn sebut isu kalimah allah lagi. org kampung dan taksub umno mana tahu hal sebenar dimana warta 1982 jajaan mahadir dan jala adalah PUNCA kenapa kalimah Allah boleh digunakan di dalam mesia. kita kene CARI sendiri di google.

    so bersedialah utk berdepan dgn api perkauman yg umno sedang lancarkan sekarang. lawan umno mesti guna OTAK jgn guna nafsu. TQ

    ReplyDelete
  2. salam c++

    nampak gayanya umno sedang seronok mainkan isu perkauman memandangkan mmg SPR dgn sengaja menambah bilangan pengundi baru di kerusi di kawasan melayu. so bila umno "menang" dgn mejoriti kawasan melayu (guna undi hantu). maka perangkap umno sudah mengena dan 5 tahun akan datang umno dgn SENANG HATI akan tipu api perkauman di kalangan melayu yg buta ilmu politik. so mcm mana nak mengatasi masalah ni. umno cuma menunggu percikan api saja utk mencipta 13 mei. senang saja. pemimpin2 PR kene pandai main politik jugak jgn terikut2 dgn rentak umno. caranya guna isu HUDUD. PR kene mainkan isu HUDUD dimana DAP mesti sokong hudud. so org kampung, pulis, tentera, penjawat awam dan sitaksub melayu akan pening kepala cina DAP sokong hudud??? ni salah satu cadangan aku.

    kalo x. PR akan lingkop selama lamanya. bukan takat cine. melayu pon kalo hari2 kene provok mana tahan. nak mintak koprat2 cina menyerap lebih ramai pekerja melayu pon susah gak, berapa ramai cina yg sanggup berkorban utk menyerap tekanan kempen umno anti cina ni? so org2 politik PR mesti jadi lebih bijak dari umno yg sudah mengupah YAHUDI jadi penasihat.

    lagi satu jgn sebut isu kalimah allah lagi. org kampung dan taksub umno mana tahu hal sebenar dimana warta 1982 jajaan mahadir dan jala adalah PUNCA kenapa kalimah Allah boleh digunakan di dalam mesia. kita kene CARI sendiri di google.

    so bersedialah utk berdepan dgn api perkauman yg umno sedang lancarkan sekarang. lawan umno mesti guna OTAK jgn guna nafsu. TQ

    ReplyDelete
  3. salam c++

    nampak gayanya umno sedang seronok mainkan isu perkauman memandangkan mmg SPR dgn sengaja menambah bilangan pengundi baru di kerusi di kawasan melayu. so bila umno "menang" dgn mejoriti kawasan melayu (guna undi hantu). maka perangkap umno sudah mengena dan 5 tahun akan datang umno dgn SENANG HATI akan tipu api perkauman di kalangan melayu yg buta ilmu politik. so mcm mana nak mengatasi masalah ni. umno cuma menunggu percikan api saja utk mencipta 13 mei. senang saja. pemimpin2 PR kene pandai main politik jugak jgn terikut2 dgn rentak umno. caranya guna isu HUDUD. PR kene mainkan isu HUDUD dimana DAP mesti sokong hudud. so org kampung, pulis, tentera, penjawat awam dan sitaksub melayu akan pening kepala cina DAP sokong hudud??? ni salah satu cadangan aku.

    kalo x. PR akan lingkop selama lamanya. bukan takat cine. melayu pon kalo hari2 kene provok mana tahan. nak mintak koprat2 cina menyerap lebih ramai pekerja melayu pon susah gak, berapa ramai cina yg sanggup berkorban utk menyerap tekanan kempen umno anti cina ni? so org2 politik PR mesti jadi lebih bijak dari umno yg sudah mengupah YAHUDI jadi penasihat.

    lagi satu jgn sebut isu kalimah allah lagi. org kampung dan taksub umno mana tahu hal sebenar dimana warta 1982 jajaan mahadir dan jala adalah PUNCA kenapa kalimah Allah boleh digunakan di dalam mesia. kita kene CARI sendiri di google.

    so bersedialah utk berdepan dgn api perkauman yg umno sedang lancarkan sekarang. lawan umno mesti guna OTAK jgn guna nafsu. TQ

    ReplyDelete
  4. assalam bro c++.........betul ke ad protes keputusan di perak ngn terengganu ?....ad kemungkinan pengundian semula?

    ReplyDelete
  5. assalam bro c++.........betul ke ad protes keputusan di perak ngn terengganu ?....ad kemungkinan pengundian semula?

    ReplyDelete
  6. jangan cari salah orang lain saja, diri sendiri pun ada salah, tapi adakah kita mahu mengaku buat salah?

    ReplyDelete
  7. aku syak bro, yg duk sebar anti cina tu, diaorg frust cinta amoi ditolak. hahahaha

    ReplyDelete
  8. kenali musuh anda dengan soheh jangan terpedaya dengan siaran iblis yang terdiri dari manusia dan syaiton

    ReplyDelete
  9. Entah la Bhai..

    Gua tak sokong memana.. gua cuma sokong atas nama Allah.. Gua undi hanya kerana Allah harap dapat membantu sedikit sebanyak dalam proses keadilan sejagat..

    Tapi lepas gua nonton video ustaz Kazim Lazim ni.. Mungkin ke PAS dan UMNO juga PKR sama saja.. Semua bermodalkan Islam & hudud hanya untuk sokongan..

    Sape agaknye yang benar-benar ikhlas dalam memperjuangkan Islam dah takda sape lagi ke?

    ReplyDelete
  10. Alahai lu baru kenai ker Us Kazim Elia$ tu... hati-2 la, dia ni kuat pro PAS dulu tapi pastu pro-UmNo. Of coz mana parti pun ada rompong,kelemahan. Tu pasal kena tengok sapa lebih konsisten dlm menegakkan keadilan,kebenaran, hukum hakam syariat Islam...PAS dgn imamnya seperti TGNA, TGHH, ulamak dlm Majlis Syura dia.. ustaz neutral pun pro-PAS..

    Ustaz,ustazah yg leh masuk TV radio jangan kita harap dia neutral kalau ditanya bab yang lebih berat seperti hudud.. Bab fekah leh la dengar us. Kazim Elia$ tu yg byk baca kitab.. jauh tak tertanding dgn Us. Azhar Idrus pun. U work it out !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja