Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 May 2013

KANTOI : Pencacai UMNO Buat Hal Lagi

Bhai... gua nak bagi tau lu satu mender.... hahaha.... nih benda yang gua dan kengkawan kat Agensi berbincang tadi.... teleconference.... hehehe....telepersidangan tue....

Camnie... gua tanya pandangan kengkawan kat Agensi... kalu berlakulah isu perkauman nih sampai tahap merbahaya... agak-agaknyer aper tindakan yang boleh dan akan diambil... So... bos besar Agensi menyampuk mengatakan semua plan telah ader dalam buku panduan operasi.... hahaha... takkan itu pon tak tau.... hahaha.... kena sebijik kat gua.... hahaha..

Tapi gua cakap.... agak-agaknyer la... aper akan berlaku kat para penghasut isu perkauman nih dari kalangan pencacai UMNO macam PapaGomo, ParpuKari, RBF dan ramai lagi termasuk kawan kiter yang sorang tue..... Hahahahaa...

Bos besar kater.... hahaha... kalu ikut pengetahuan dan pengamatan dier lar... semua-semua kaki penghasut tue la yang akan lari mencicit sama ader keluar negara mahupun menyorokkan diri.... sebab ... spesis-spesis macam nih sebenarnyer gempaq jer lebih.... tapi.... biler jadi sampai berparang-parang ker bertembak-tembak ker... berpancung-pancung ker... mesti diorang yang akan lari dulu.... takder gayer nyer diorang akan menjadi hero... hahaha...

Last-last skali... yang akan tenteramkan keadaan negara nih aderlah angkatan bersenjata Malaysia dan jugak anggota risikan....  dan inilah jugak yang pernah berlaku pada 13 Mei 1969 .... biler penghasut dan  pengkhianat nih semua lari menyorok... sampaikan terpaksa la ATM amik tindakan....  masa tue berapa ramai anggota risikan negara dan anggota keselamatan negara yang tercedera pasai nak stabilkan negara nih....  Mana pegi semua pengecut penghasut nih... semua lari..

Biler dah aman... depa semua keluar... cakap macam bagoosh... pastue... masuk bertanding... dan ramai yang menang dalam PRU pada 1970....  cam sial jer...

So... kengkawan gua kat Agensi pakat gelak ramai-ramai masa teleconference tue...hahaha... gua pon aper lagi... tumpang gelak samer.... sebab aper yang bos besar Agensi tue cakap ader rasionalnyer... hahaha... para penghasut perkauman dan rasis nih sebenarnyer gempak kat media sosial jer.... tapi in reality... kalu berlaku macam 13 Mei.... diorang la yang akan lari dulu.... hahaha....

Hahaha... cukup-cukup la tue nak menghasut isu perkauman nih... kalu nak semua dalam negara nih Melayu....dari dulu sebelum nak merdeka ... patut gubal la perlembagaan supaya hanya Melayu jer jadi Warganegara..... hahaha.....  cukup la wei pencacai UMNO buat hal lagi.... tak payah la nak citer pasai kes Kiyai Salleh Selempang Merah.... hahaha.... sebabnyer... yang menghasut orang lain.. yang menyelesaikan isu orang lain.... Poodah la wei... aper daaa....

Berlajar la jadi matang dan DEWASA skit.... konon penyokong kuat 1Malaysia.... tapi perangai menghasut perkauman macam GAMPANG.... hahahaha  ..... ader paham ka???


11 comments:

  1. A'kum C++

    Memang yang pengecut akan gempaq lebih, konon nak gertaklaa tu...

    Tengoklah dalam politik, yang bermulut luas tulah yang paling penakut. Malas nak namakan sape-sape, semua kita dah baca gerak dan penrangai mereka kan?

    ReplyDelete
  2. Bhai,

    yang menjadi persoalan bagi gua, pehal depa ni panas bontot sedangkan baru je menang election? kan? yang bercakap merapu meraban macam pihak yang kalah tu pesal apa? lu ada jawapan? share sket. lu kan nostradamus....hehehe...jgn marah haa...

    ReplyDelete
  3. umno menang besar ... bn dapat perintah ... mereka kalut pasal apa . http://relaxkedaikopi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Strategi ni... Yang aku lihat bedasarkan pecaturan dan permainan politik..

    1) Mungkin sebab kalah lebih teruk dari pru12 maka perlu satu diversion.. apalagi perkauman la tengok DAP punya kerusi lebih.. maka perkauaman melayu cina digunakan untuk meniupkan rasa tak puas hati melayu dalam PAS dalam PKR.. etc.. Ramai penyokong PR akan terpengaruh dan start doubt akan pengundi Cina.. Nampak apa misis Najib lepas angkat sumpan? membawa keharmonian nasional.. melihat pepecahan.. lol... UMNO yang tiupkan isu perkauman big boss datang nak jadi hero.. lol

    Kenapa DAP diserang? Padahal yang menang dalam DAP tu ada juga Melayu.. Sebab Ramai orang yang tak paham masih melihat DAP tu parti Cina.. Dalam PRu13 ni ada 3 orang melayu dalam DAP yang menang.. So parti DAP takda la seracis semasa dipimpin oleh Lim Kit Siang dulu.. Lim Guan Eng lebih berdiplomasi.. Ramai orang melayu respek dia ni sebab sangup masuk penjara untuk mempertahankan gadis melayu bawah umur masa kes rahim Thamby Chik dulu.. Orang yang buat salah lepas orang yang mempertahankan kena penjara pulak.. uniknya malaysia ni.. Macam orang yang lapor kes rasuah kena dakwa orang yang lakukan rasuah lepas bebas.. :)

    2)Mungkin juga stategi untuk jatuhkan Najib.. Yang aku nampak media utusan bh etc tidak dikawal ketat oleh Najib.. ada berita yang kalau diteliti seakan menghentam dan memerli Najib.. Walau nampak memihak kepada UMNO.. So aku jangkakan isu perkauman ini strategi untuk menampakan Najib ni buruk.. racist etc. menambahkan kebencian.. Lagi bila najib gagal mendapat 2/3 kerusi dan juga gagal tawan selangor balik.. Ingat Najib ni menjadi menteri perhubungan UMNO selangor dengan misi besar untuk menawan balik Selangor..

    3) untuk test market menguji sentimen melayu juga cina.. :) di sini kita akan dapat lihat sape yang melatah sape yang cools.. :) Tak kira la dari UMNO, PAS, PKR atau dari DAP sendiri.. jadi berhati-hati jangan terperangkap dan masuk perangkap seperti 13 Mei dulu.. Ada banyak kisah pasal 13 mei ni yang sebenarnya tidak diketahui umum.. Awasi mereka-mereka yang melatah ni.. mungkin mereka ini agen2 musuh..

    ReplyDelete
  5. 13 mei, ops lalang...sape yg mula dan sape yg ke dalam..hahaha...racist yg menuduh org lain racist...

    ReplyDelete
  6. hello bro,che det dgn najib ni berlakon saja,puak puak bangang bin bahlol umno ni pun percaya,tengok towkey towkey d belakang che det dan najib tu sapa.mca kaki rasuah jatuh DAP yg tak rasuah naik sepatutnya melayu yg lebih dulu tolak umno parti rasuah

    ReplyDelete
  7. Bhai

    Habis la.. tak kira la PR

    atau sesiapa yang menyokong bn yang tak suka DAP.. bersedia untuk jilat ludah korang hahahaha

    ZAM sudah ajak DAP masuk BN lalalala..

    Katanya jika DAP dapat bekerjasama dengan Pas yang langsung tidak mempunyai persamaan nilai agama, ekonomi dan sosial, maka tentunya lebih mudah untuk bekerjasama dengan BN yang liberal tanpa ideologi yang keras.- Bernama

    Wayang nampaknya sudah semakin menarik.. Apa habuan untuk DAP sertai BN? menteri penuh? Timbalan perdana menteri atau mungkin projek2 besar kepada tokan-tokan dalam DAP?

    ReplyDelete
  8. tumpang tanya bro. Agensi yang ko maksudkan tu sebahagian dari risikan gak ke?
    atau pegawai khas yang dipertuan agong..

    ReplyDelete
  9. Bhai Nitro...

    Agensi yang gua maksudkan tue aderlah agensi yang gua ader terlibat tue la ... dan bukannyer pegawai khas YDP Agong...

    ReplyDelete
  10. bhai,

    yang terpilih dan menang jadi yb semua dapat gaji bulanan,elaun itu ini, makan tak pernah putus. cukup penggal, bertanding lagi. yang tak terpilih, kontrak dah ada dalam genggaman. paling tidak, ada kabel untuk mulakan perniagaan yang bakal menjamin masa depan.lu pernah dengar cite yb sana atau pun sini tak cukup $ byar hutang kereta atau rumah? mat tyson yang dah 'bertaubat' tu pun rete tak habis makan 7 keturunan, penyokong pas dok hepy usung kulu kilir. yang tukang usung, setiap ptg terpikir mana nak cekau $ tuk letak lauk atas meja keluarga sendiri dinner malam tu!

    above all political means,at the end of the day, yang terkontang-kanting, menganga di tipu hidup2, yang lapar tak cukup makan, yang penat bertungkus lumus menjelang pru berkempen sana cni makan pun tak menentu, penat tulis blog, ;), ada lah aku, engkau dan kita semua rakyat marhaen. kan?

    SPR pun tak mampu kita kalahkan selepas 56 tahun merdeka.apa pilihan yang kita ada?

    ReplyDelete
  11. Bhai Anonymous...

    Betul tue... gua stuju... yang macam nak mampus cari $ sana sini kiter... yang hepi dapat kuasa dan $ melimpah sampai 7 keturunan depa...

    Yang beli keter dengan harga mahal kiter... yang beli keter gua AP diorang.... cam siot jer kan...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1