Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 May 2013

Yahoo.. Sudah Sampai Kota Bharu

Bhai... Hehehe... Alhamdulillah... Gua dah sampai Kota Bharu... Hahaha... Bawak relaks jer dalam hujan renyai-renyai... Paling laju pon cuma 100 km/j jer...

Tapi nampak ader satu kereta Perodua Kembara eksiden tercampak kat atas LPT tak jauh dari Ajil... Nasib baik semua selamat ... Cedera jer.... Masa tue hujan renyai ker..

So... Tabley la kalu nak claim insuran ... Pasai lebuhraya Bukit Besi ker Ajil tue belum rasmi lagi... 

Berhati-hati la yer memandu... Tambah lagi kalu mengantuk... Kalu rasa mengantuk tue... Ajak awek sebelah main sambil drive.. Hahaha...

Wei.... Jangan otak kunjng aaa... Gua cakap ajak awek main teka teki lar... Hahahaha

Babai....

7 comments:

  1. Akum C++

    Selamat datang dan selamat tidur!

    Lebuhraya Bkt Besi tu bagus- smooth. Ari tu saya ke Kuantan ikut situ, pecut 170 k/j ok jer....

    ReplyDelete
  2. Sayangnya nampak macam punya masa terhad di sini. Kalau ada peluang boleh juga lepak dan sembang di rumah saya.

    Kalau sdr. kenal Aduka Taruna boleh minta no. h/p saya darinya. Saya tak nak tuliskan phone saya kat sini

    ReplyDelete
  3. Tuan tanah,

    aku petik Paolo coelho bukan kerana fx trading. haha kamu ni berpandangan jauh dan jauh melencong.

    'when you repeat a mistake, it is not a mistake anymore; it is decision'

    aku petik ayat Paolo Coelho sebab aku rasa PRU kita baru ni, kita cuma pergi mengundi dan tau kat mana kita akan kena kelentong dan kita biar.

    kita silap dan kita buat lagi silap itu dan lagi dan lagi.

    satu pak aji kata jenteranya besar dan kuat.

    satu pak syeikh duduk dalam sana lama2, tak kan tak tau trik puak2 tu?

    hampas pes, kantoi big time!

    ReplyDelete
  4. amboi bhai awek ka?
    salu bawak awek ka hahaha

    ReplyDelete
  5. Temoh Stesen, KamparMay 11, 2013 at 2:35 AM

    Jangan tersesat sampai ke golok je yeop. Kang bini dapat tau, tampal plaster kat dahi cam LGE plak. hehehe

    ReplyDelete
  6. bhai,

    jgn awek tu salah masuk gear, sudah! hahaha

    ReplyDelete
  7. bhai c++, semuga selamat perjalanan pergi balik ke kelantan yer...biarlah org ckp ilmu lu tak cukup tinggi...mereka yg tak tahu apa itu c++, memang tak akan tahu apa itu bahasa c++ yg boleh membuat duit...hahahahaha...lu betul2 terer ke dgn ilmu c++ ni? gua belajar jugak dulu...tapi, cikgu mati masih tgh nak pandai...hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja