Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 May 2013

Bila Semua Orang Sibuk ...

Bhai.... cuba lu bayangkan aaa.... bila semua orang sibuk membekap dan menyokong pemfitnah..... hahaha... kalu yang bekap dan sokong tue bukan ader asas agama... kira okeh la lagi... takder la teruk sangat.... tapi kalu dah jenis yang mengaku hafal kitab ..... dah level tinggi dalam bab agama pon sibuk nak membekap dan menyokong pemfitnah.... gua tak tau nak kata aper aaa.... hahaha...

Itulah orang cakap... biler ader ilmu tapi tak dimanfaatkan... satu hari nanti di akhirat kelak... ilmu tue akan berlepas tangan kepada orang tue.... hahahaha

Fitnah tetap fitnah... tak kisah la yang mengungkapkannyer tue guru agama ka... guru nanak ka... (no pun intended) ..... samer jer... fitnah tetap fitnah.... dan jika takder sandaran bukti dan fakta... ianya kekal berdosa.... berdosa besar plak tue..... hahaha ......



Kepada pencacai PAS dan para pembekap Hadi Awang.... tolong nasihatkan Hadi Awang... tolong mintak maaf pasai dah kuarkan fitnah nih...  itupon kalu lu orang ader belajar agama la... tapi tak tau la kalu lu orang sumer takder belajar basic agama..... hahahaha

Aper nak jadi aaa..... hahaha

9 comments:

  1. bakar lagi bhai... api padam, simbah petrol. api kecik, kasi kipas. tinggal bara, kasi tiup... ngeee. :p

    ReplyDelete
  2. Ulamak Hadi Serban dok sibuk takut jadi macam Perak, dok sibuk takut calon PR atau calon parti lain yg disokong PR tak bagus..anggap cam calon PAS saja yg bagus, tengoklah yg mana negeri Ulamak Pas menerintah cam Kedah dan Terengganu yg hang Hadi Serban sendiri terajui pun hampeh semuanya selepas satu penggal je dah kena reject oleh rakyat...takkah tu pendek masanya je? kecuali Kelantan itupun sebab aura Nik Aziz...la ni taktau lah berapa lama gaknya PAS dpt bertahan diKelantan..... dahlah Ulamak Hadi Serban, alasan ko beri langsung tak boleh pakai.

    Satu lagi aku nak tanya ko, kalau pun org tu minat nak gantung gambar Karl Marx, adakah bermakna dia tu berfahaman komunis? so kalau gantung gambar bulan maka berfahaman pagan lah? Gantung gambar kucing atau haiwan lain maka berfahaman anamalisma lah? ...aduhai camni punya akai pun boleh jadi pemimpin party!!!

    ReplyDelete
  3. Bhai,

    Haji Hadi dapat maklumat salah bhai... percaya tapi tak disahkan...pada gua... informer dan penasihat hj hadi yang main peranan.. gaya cam bebudak tingkat 4 zaman pak lah... tapi hok ni yang pakai jubah n serban... garbage in garbage out

    ReplyDelete
  4. Bhai,

    kalau dikaji... formula ni boleh pakai dak?
    ISU
    Pengerusi SPR = Dakwat Kekal
    Tim Pengerusi SPR = Blackout
    Presiden PAS = Pil Kuda
    Presiden PAS = Calon PKR KD Mahzab Kominis


    ada persamaan...

    ReplyDelete
  5. Salam C++

    Dah silap minta maaf ler. Aper salahnyer? Yang kena Chegubard. Fitnah tetap dosa

    ReplyDelete
  6. bhai,

    seteruk2 Azmin pun, dia dah mengaku kesilapan lambat buat keputusan pemilihan calon. kena salute la sebab dia mengaku salah. ada jugak integriti di situ.

    tapi yang sorang lagi tu, sampai la ni buat dek je, tapi ada je buat tazkirah halal haram.halal haram tu apply kat org lain je kot, yang tukang bg tazkirah, dikecualikan. belum lagi yang tukang bekap membekap. apa nak jadi la.......

    ReplyDelete
  7. yong....dedahkan sapa group UG ni. bagi pencerahan pd PUBLIC

    ReplyDelete
  8. Anak2 muda yg bertungkus lumus bermati2an yg tentu nya dgn upah yg tak setimpal atau munkin saja percuma. Apa perasaan mereka, ibu bapa mereka yg redha dgn anak2 nya berpanas contoh flash mob di jln raya yg sibok, dipukul lagi. Sebak aku. Allah sahaja yg balas perjuangan mereka.

    Apakah cukup dgn superficial minta maaf saja seolah2 'mistake made, lets move on'.
    Agak2lah dlm PAS, mereka2 ni akan dikenakan tindakan tak? TGNA mmg the best.

    ReplyDelete
  9. Orang bawahann selalu kena tipu.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja