Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 May 2013

Harga Teh Tarik Dan Roti Canai Naik 20 Sen

Bhai..... Kalu KIMMA nak Najib Razak dengar tuntutan diorang selama nih....  KIMMA patut buat mogok... lalu kenakan harga teh tarik dan roti canai naik 20 sen ..... memang patut KIMMA dan PRESMA buat benda macam nih....

Yer la... selama nih KIMMA dan PRESMA dok puji dan puja Barisan Nasional macam nak giler... siap antar permohonon nak jadi komponen BN... tapi Pengerusi BN selalu dok tolak..... kesian... hidung memang mancung... tapi nampaknyer pipi yang lebih tersorong-sorong...

Penat jer KIMMA dan PRESMA berkempen... penat jer KIMMA dan PRESMA dok layan dan bantu BN... tapi aper yang dapat selama nih... Yilleks.... nehi... tarak mender.... Tetiba jer... tanpa angin ribut ker mender ker... HINDRAF yang dapat nama... Waythamoorthy yang naik jadi Menteri Di Jabatan Perdana Menteri......

Senang-senang jer... buat demonstrasi jalanan sikit... buat kecoh dan ugut dalam media... buat kecoh kat luar negara.... tetiba... terus dicalonkan kerusi BN... dan menang plak tue... terus dilantik jadi Menteri..... Hahaha....  Hero Tamil si pelakon MGR kat India dulu pon tak sesenang macam nih....  jenuh gak dier berkempen kat area Tamil Nadu tue...

Nih... Waythamoorthy tak berkempen sangat pon.... terus menang... dan dilantik jadi Menteri.... tak ker terbakar KIMMA dan PRESMA.... hahaha....

P/S: Lupa nak citer.... hahaha... lu perasan tak dalam Kabinet Dapur Najib Razak kali nih... takder sekor MAMAK pon ader dalam senarai.... hahaha... mana pergi semua mamak.... atau Najib Razak sebenarnya nak menganjingkan Mahathir Mohamed kot.... hahahaha

6 comments:

  1. mamak suka buat kecoh kt penang. najib tarak suka. hahahaha

    ReplyDelete
  2. Pasal lu orang jual roti najib
    Sekarang lu rasa lah.

    ReplyDelete
  3. bro Wathya x bertanding laa.. lantik jd senator n timb menteri..

    yg bertanding adik-beradik dia uthaya.. hilang deposit

    ReplyDelete
  4. Najib takut nnt lantik MAMAK disangka Bangla olih puak UMporNO. Untuk selamatkan diri, tak perlu lantik MAMAK kedalam kabinet.

    ReplyDelete
  5. AvoidAPA n pGOMO_HARAMJADAHMay 16, 2013 at 2:30 PM

    Apalaaa Bosss..

    Agency lu pun dah biul mcm MAMAK auta ParpuPariah..

    Macha ni mana ado bertanding..

    Lu tak caya lu negok apa kata agensi ni..
    The Intelligence Bureau (IB) (Devanāgarī: खुफिया ब्यूरो, Khufīya Bureau)

    KuiKuikuikUi..

    Najib sedang TRANSFORMJANJI..

    Ini MACHA JADIK SENATOR kasi mulut tutup(LALANG)

    Itu Mat Bashah kasik Deputy agar kedah takda PERANG sbb anak si Kutty sudah jadik MB maaa..

    Uiiii jahanam NEGARAKU..

    ReplyDelete
  6. Bhai/DeeDee sekalian...

    Sekali gua silai tulis daaa... hahaha... aper-aper pon terima kasih la kerana memperbetulkan point tue... hahahaha...

    Biasa la manusia... hahaha...

    Blog nih takder kena mengena dengan BSN, SRU, MIO, MKN, E, dan sebagainyer.... hahahaha... Ini blog peribadi gua... kalu salah gua tanggung jawab sendiri... kalu betul.. gua tanggung sendiri...

    Hahaha.... pssst.. nanti bos besar marah ooo...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja