Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 May 2013

Terbukti : RON97 Boleh Mencuci Dakwat Kekal

Bhai.... Oh yer gua lupa nak citer pasai isu dakwat kekal nih... Hahaha

Ini tangan dan jari gua yang dah dicuci sebaik selesai mengundi dengan Petrol RON97...

Nasib baik dakwat kekal tue tanda kat jari... Kalu tanda kat dahi camana nak buat aaa.... 3 line ditanda kat dahi...

Hahaha...

3 comments:

  1. tiada yang kekal semua binasa banyak cakap tarak betoi .dunia dunia. manusia banyak jenis ada yang suka dipebodo sepanjang hayat tak payah banyak fikir ikut aja apa yang dikato...

    ReplyDelete
  2. aku pulak celop jari dlm bleach je.. beberapa saat kemudian tanpa di gosok @ berus, terus bersih sebersihnya.. huhu..

    ReplyDelete
  3. Ini dakwat murah 50sen kat kedai koperasi sekolah rasanya bhai..

    mungkin dah ditukar bekas dijual kepada SPR dengan harga yang mahal lol..

    Isk ape la dapat tender dakwat kekal ni? Kena siasat ni..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja