Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 May 2013

Kami Semua MiloSuam

Bhai.... Nampak gayanyer... SPR akan cuba sedaya upaya mereka untuk memenangkan Barisan Nasional (BN) by hook or by crook.... semua cara dah dibuatnyer... dan inilah Pilihanraya Umum paling "bangsat" dalam sejarah Malaysia..... Penipuan demi penipuan dibuat dan direkacipta semata-mata untuk memberikan kemenangan kepada BN.......

Gelombang ABCD (Asal Bukan Cap Dacing) memang menerujakan.... disana sini rakyat marhaen bersedia untuk menolak Barisan Nasional.... yang yang bodoh dan bangang sahaja yang masih kekal bermentalitikan Cap Dacing..... walaupun dikala sistem imperial ditukar dengan sistem metrik .....

Semalam seorang blogger pro-rakyat telah ditahan atas kesalahan  mendedahkan "cakap berbelit" pengerusi SPR ....siap dengan fakta dan bukti.... tetapi hanya dengan dua laporan polis (satu daripada laporan polis tersebut dibuat sendiri oleh polis) ... berdesup tindakan diambil untuk menahan blogger tersebut (MiloSuam).... yang lagi lawak tue... siap dikatakan MiloSuam ingin lari keluar negara dengan menaiki kapal terbang.... walhal penangkapan berlaku di Tesco Setia Alam....

Jadi.... kepada semua blogger, facebooker, twitterer .... sila gerakkan usaha supaya massa amik tahu dan amik berat tentang kepincangan dan salahlaku SPR dalam PRU13 nih.... contoh paling utama salahlaku SPR aderlah dengan mengarahkan PBT untuk menurunkan bendera dan lambang parti yang tidak bertanding dalam PRU13 ... yang nampak sangat tidak adil dan berat sebelah...

Bila ader bendera PAS atau DAP yang diturunkan... atas alasan kawasan itu hanya PKR sahaja bertanding... walhal... bercambah bendera UMNO tercacak merata tempat... sedangkan UMNO tidak bertanding,.... hanya BN sahaja bertanding.... maka sepatutnya bendera UMNO juga dicabutkan..

Gua ...  seperti biasa.... akan bertindak mendedahkan lagi banyak salahlaku dan penipuan terancang SPR dalam memenangkan BN pada PRU13 nih... dan gua takkan berganjak atas perkara nih....

Sorang blogger kedalam... tidak bermakna terputusnya pendedahan salahlaku dan penipuan terancang SPR,......  Kami semua MiloSuam...

KAMI SEMUA MILOSUAM....

SOLIDARITI UNTUK MILOSUAM


3 comments:

  1. nelayanbimbang.blogspot.comMay 2, 2013 at 11:20 AM

    hidup milo suam..tp aku suke milo ais jgn marah aa..

    ReplyDelete
  2. SERUAN " SOLIDARITI UNTUK MILO SUAM"
    akan sama sama kita laungkan, seantero Malaysia..akan membantu membungkus UBN...Sama sama kita semua undi calon Pakatan Rakyat..Kita laungkan sekuat mungkin A B C D...Asal Bukan Calon Dacing.

    ReplyDelete
  3. Hek eleh..dah sah2 milosuam siar berita fitnah untuk menjatuhkan reputasi SPR.Memang patutlah kena tangkap.Yang aku tak puas hati apasal nurul izzah dengan tian chua boleh polis biarkan?Terang2 diorang menipu buat laporan polis palsu konon2 dakwat kekal boleh hilang padahal tidak.Askar yg jadi 'bahan' tu pun dah tampil kedepan mendakwa dipergunakan .

    Aku ingat blog ni bijak sikit,jenis boleh berfikir sikit,bukan jenis mencacai membabi buta,rupanya 2x5 hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja