Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2013

Proses Menipu Sedang Bermula

Bhai.... Kalu tak menipu dalam PRU... Rasanya dah lama BN terbongkang dan tidak dapat memegang kuasa... Jadi jangan terkejut kalu time nih... Penipuan tahap mega telah, sedang dan akan dirancang oleh BN dengan bantuan SPR dan segala macam agensi kerajaan yang terbabit....

Ini Kali Lah...

Jadi jangan terkejut kalu lu orang akan nampak macam-macam perkara bangang dan pelik (macam perangai pelik minggu ini dalam rancangan animasi Hagemaru) yang akan dibuat oleh pihak berkuasa keselamatan seperti mengubah lokasi simpanan peti undi... membuka peti undi awal dengan pelbagai alasan...

Ini Kali Lah...

Aper yang penting skrang nih aderlah sebagai pengundi dan warga Malaysia yang prihatin... Kita wajar menjadi pemantau pada pilihanraya umum ke 13 ini... Kita kena pastikan kita tidak mendapat kerajaan Malaysia yang terbentuk hasil dari operasi penipuan terancang .... Cukuplah sudah selama 56 tahun negara ini ditadbir oleh Kerajaan yang menang secara penipuan...

Ini Kali Lah...

Buka mata anda... Perhatikan sekeliling... Pastikan peratusan keluar mengundi lebih dari 93%... Dan jangan peratusan keluar mengundi sekitar 85%... Kalu peratusan rendah... Ader peluang besar penipuan terancang ini akan menjadi kenyataan...

2 comments:

  1. pengerusi SPR ingat!!!nanti lepas pilihanraya bila PR dah memerintah negara,mampukah hang tahan kepala untuk di luku oleh setiap pengundi yang marah tu.takut nanti terburai otak sebelum habis semua orang luku kepala hang...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah lindungi setiap undi kami dari dikhianati.Kami telah berusaha bersungguh sungguh untuk menolak kedzoliman. amiin.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja