Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2013

GE13 Voter Sentiment Ratio (3rd May) - Report

Bhai.... memang mengejutkan biler mana hasil tinjauan operatif agensi di lapangan memaklumkan bahawa Voter Sentiment Ration(VSR) untuk 3 Mei 2013 memberikan indikasi bahawa BN mendapat sokongan daripada pengundi baru dan pengundi atas pagar..

Walaupun begitu...... PR perlulah memanfaatkan masa yang berbaki beberapa jam lagi nih untuk mendapatkan sokongan sebaik mungkin untuk PR... PR terutamanya PAS perlu melupakan sengketa dalaman serta perasaan bagoosh dan ujub diorang demi untuk mendapatkan sokongan padu daripada rakyat dalam tsunami ABCD pada PRU13 kali ini bagi memastikan Voter Sentiment Ratio (VSR) nih menjadi akademik sajer...

Kempen turun padang, pemberhentian perbalahan sesama sekutu dalam pakatan juga perlu diambil perhatian... Calon PAS di Kota Damansara dan Sg Acheh perlulah menarik diri.... tolong jangan menyusahkan PR... Puak-Puak UG perlu tutup mulut sekarang jika ingin PR memenangi PRU13 nih...

Voter Sentiment Ratio (VSR) ini hanya berpandukan keadaan realistik... dan ianya tidak termasuk percaturan pengundi hantu yang sedang dan akan dibuat oleh pihak tertentu dengan bantuan SPR.... Malah ianya juga tidak melambangkan kerja "magic" yang akan dibuat oleh SPR sebagai usaha memastikan BN menang pada PRU13 nih....

Seperti biasa... yang semalam punya laporan boleh dilihat di Voter Sentiment Ratio (VSR)

(c) 2013 - Agency

5 comments:

  1. Ayuh rakyat Malaysia. Tunaikan tanggungjawab kita esok di peti undi. Keluarlah mengundi awal pagi. Kemudian sama2 kita pantau dan menjadi rukun tetangga PRU13 supaya tiada warga asing pengundi hantu yang berani datang tunjuk muka untuk menipu kita dengan sama2 membuang undi. Kita tidak mahu nasib negara ini ditentukan oleh warga Filipino, Nepal, Bangla, Thailand, Myanmar, Kemboja, Vietnam, Laos, India atau Indon. Jangan berani menipu lagi. Enough is enough.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah tolonglah kami ke atas puak dzolim lindungi setiap undi kami dari dikhianati hancurkan lah setiap perancangan mereka kali ini. Amiin.

    ReplyDelete
  3. Masa mengundi boleh pulak tak perasan ada bangla sama2 beratur,pemantau parti tiba2 dibutakan mata tak perasan bangla masuk bilik mengundi...bukan seribu dua tapi beratus ribu yg dibahagikan ke seluruh Malaysia.Dalam beratus2 ribu bangla tu sorang pun tak boleh perasan dan tangkap?

    Boleh nampak tak cara korang berfikir?

    ReplyDelete
  4. Bhai Sham Rais...

    Saper kata bangla nih mengundi pada hari mengundi.... Hahaha... ader sesapa ker yang kata.... hahaha... lawak aaa...

    Wei... diorang tak perlu pon hadir mengundi dipusat mengundi... kertas undi dan peti undi datang kepada diorang ... dilokasi khas.... hahaha

    ReplyDelete
  5. Bhai,
    semalam gua ada pesan kalu result 3 May naik lagi lu kena tambah graf 20 persen lagi kepada 120%.

    Jadi esok sebelum tengahari harap lu masih boleh update VSR buat kali terakhir untuk 4 May. Graf tambah lagi 20%. Hahahahaha (ketawa bersama menangis pun bersama...)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja