Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

17 May 2022

Azmi Ibrahim (Azmi APA) Meninggal Dunia

Demi Allah,

Engkau adalah sahabat yang baik. Sahabat yang merentasi padangan politik. Sahabat yang tak membezakan.

Apa yang lu selalu bagitau gua dulu gua tetap ingat dan gua akan pertahankan. Kerja kita membetulkan balik negara ini… dari puak-puak yang menjahanamkan.

Demokrasi itu baik, cuma perlaksanaan demokrasi itu dijahanamkan oleh orang politik dan Kaler Luna.

Bhai… macam yang lu pernah bagitau yang lu tau gua diarahkan untuk pantau lu… betul bhai… memang gua pantau lu… malah gua jaga lu dibelakang tabir… keselamatan lu…

Maafkan gua bhai… sebab tak dapat jaga lu dari ilnu sihir… walaupun gua boleh jaga lu dari segi keselamatan yang lain..

Rehatlah bhai… rehatlah…

Kepada mereka-mereka yang bawa celaka kat tanah terxinta nih… insyaAllah sampai serunya … mereka akan tersembam jugak. Takdir Allah Taala itu jelas.

Bhai…

Tak sempat gua dapatkan air penawar buat aakit lu tu. Maaf bhai… kekangan dan pelbagai benda yang gua kena setelkan.

Urusan dunia lu dah selesai bhai… Gua doakan lu dirahmati, diehsani dan diampunkan segala dosa. Kepada Allah Taala gua panjatkan pernintaan.

Selamat berehat bhai… selamat.

Kepada Allah Taala kita berserah.

Demi tanah air tercinta.

Innalillahi Wainnailaihi Raajiuun

Blogger Azmi APA




5 comments:

  1. Innalillahiwainnailahirojiun..

    ReplyDelete
  2. Lu mau selamatkan negara? Baik lu halang je kj dgn kkm dr sign global pandemic treaty pd 22 mei ini. Tak pasai2 who ader kuasa besar bila berlaku wabak atau pandemik nanti. Kat tempat gua ramai yg dah pindah dunia di sebabkan veksin. Lu pun ader salah beso sbb sokong buang cikgu cikgi tak amik veksin. Klu ada masa pi lah ziarah dan hulur bantuan mana2 cikgu cikgi yg dah pindah ke dunia lain.

    ReplyDelete
  3. Takziah pd keluarga arwah. Arwah mengalami penurunan kesihatan selepas ambil booster pd nov tahun lepas dan juga kena ilmu hitam (busung) oleh makhluk yg dengki dgn beliau.

    ReplyDelete
  4. Bro, boleh bagi pencerahan sapa arwah azmi ibrahim ni. Gua tak tahu lansung sapa dia

    ReplyDelete
  5. Kecoh kepoh pasal gambau bossku bersama dng keluarga komposor tuhh... klu dah nikah ka whats the problem.. dia mampu no hal..

    yg ko orang sibuk sibuk what the hell broo..!?apo masalah ko orang sumo nih..!?

    Gambau tu okeey jer.. tak 'blur' pun dan terang lagi bersuluh pun

    Gambau sambut ari jadi kot... bukan video mat blur sampai sekarang atok diam bangang bisu macam gampang haram jadah.. mintak SKMM siasat lah..

    Yg mat blur video tu sampai ke sudah MAWIP, JAIS, SKMM PDRM SPRM LHDH Majlis Peguam AG Bah Narkotik Negara Pejabat Hutan Pejabat Nelayan Pejabat Peneroka Pejabat Rukun Tetangga MARA RISDA FELCRA RELA SPR dan macam pejabat agensi lagi... suma diam bangang pasal gambar 'mat blur' walau partner mat blur dah buat sumpah laknat lagi

    lahanat belako semuo...

    haahhh topokkk...!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1