Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 March 2009

Harakah Oh Harakah

Harakah dah kena gantung (ban) untuk 3 bulan....

Maklumat banyak.. tapi kalau dah kena gantung... susah la skit nak salurkan kepada umum.... tambah pulak la nie nak ader 3 pilihanraya kecil... (dua bukit dan satu batang)... nak buat camana?

Kalau nak bagi PAS menang di Bukit Gantang.... kena la kasi kuat sikit promosi... gunakan saja HarakahDaily.Net tue... kasi bukak dan update 24 jam sehari... kalau dah beban sangat.. mintak la bantuan mana-mana backup server... kena buat mirror website banyak-banyak..

Blogger yang ader ramai kat Internet nie pon kena bantu gak... Paling penting sekali ialah setiap warga PR yang ada kat sekitar Bukit Gantang tue kena bantu... paling tidak pon print la sehelai dua maklumat kat dalam internet tue dan bagi kat pengundi Parlimen Bukit Gantang tue... kalau dapat print banyak-banyak lagi bagus...

Informasi kena pantas... BN dah start gunakan media pada tahap maksimum.... ceramah memang la korang kena start.. tapi distribution dalam bentuk media bercetak lebih penting... buat dalam mini harakah pon dah kira ok...

Pengurusan Harakah kena kerjasama sikit... Bloggers ramai yang nak bantu... tapi... rasanya...kena dapat kerjasama tahap "dewa" daripada pihak Harakah.... Apa yang ada tue kena maksimakan .. tak boleh nak tunggu lagi... kalau tunggu nanti melepas la...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1