Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 May 2012

24 Tahun Yang Celaka

24 tahun dulu UMNO diharamkan .... UMNO lama yang ditubukkan pada 1946 telah diharamkan... UMNO yang jati dirinya lebih kepada kemelayuan telah diharamkan...

Walaupun UMNO masa penubuhannya dulu diterajui oleh keturunan Turki dan Siam ... Tapi masih ternampaknyer kemelayuannya... Elemen perkauman jangan cerita la... Memang tahap kronik...

Tapi itu semua jadi sejarah bila golongan mamak telah berjaya mengambilalih UMNO...

Dan golongan mamak nih lebih mementingkan elemen komersial dari elemen kemelayuan... Semuanya berkisar kepada duit...

Yang lagi best tu... Masih lagi nak menipu kononnya UMNO Baru adalah sama dengan UMNO yang diasaskan pada 1946 dulu...

Kalu sama... Mestilah nombor keahlian Mahathir Mohamed bukannya 0000001 ... Hahaha

Yang celakanya... UMNO yang ada sekarang adalah lebih celaka dari UMNO yang lahir pada 1946... Lebih mengarut... Lebih khianat... Lebih bangsat...

Kalu dibiarkan lagi lama UMNO memerintah... Alamat terbongkanglah Malaysia nih... Hancuss

Celaka betul la ....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1