Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 May 2012

Penat Aaaaa....

Bhai.... Penat aaaaa..... Gua dah penat... Kenapa la pimpinan masih lagi bengap... Agaknyer diorang suka kot kalu selalu bagi talian hayat kat UMNO...

UMNO dah nak mampus ... Tapi pimpinan atasan PAS masih lagi tolong selamatkan...

Nak kata bongok ... Diorang marah... Nak kata bangang .... Diorang tak puas hati .... Tapi itu lar... Bangang dan bongok...

Hassan Ali dan Nasharudin Mat Isa pon nampaknyer tumpang semangkuk... Kenapa la kiter dapat pimpinan yang bangang dan bongok aaaaa....

Penat Aaaaa....

2 comments:

  1. Sokong sangat pendapat sahabat...kebanyakan pemimpin PAS sekarang ini berada dalam tahap kebangangan ditahap gaban, apatah lagi sanggup jadi pecacai DAP. Lihat saja PAS seperti tiada maruah setelah dijerkah DAP berhubung isu hudud. Untuk menyedapkan hati PAS hanya akur atas kehendak DAP atas alasan tahaluf siasi.

    ReplyDelete
  2. Pasai kawin dia nak jemput PM ka TPM ka Berahim Ali Perkasa ka atau Obama atau Netanyahu ka i can't be ar$ed nomore sama ni 2 Din mesra Umn* ni. Tu tak ada hal ..ok. Tapi jeput sama PAS, DSAI, semua top guns dalam 1 masa yg sama. Tu baru boleh kita yakin dia betui2 nak 'perpaduan Islam'.

    Dia ni antara paling kaya dlm PAS, kan? So mesti la kena jemput VVIP macam so-called the future PM - Moyidin mai rumah. Projek mesti baik! Kerusi Bachok apa ada.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1