Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 November 2013

Professor Gila

Bhai/DeeDee sekalian...

Pertama skali... rupanyer banyak professor-professor di Malaysia jenis bangang aaaa... Bukan stakat bangang, kangkung ... Tapi gila... Kesian betul lar kat Malaysia nih...  Dapat Professor gila... dengan kajian yang gila.. hasilnya dapatlah laporan gila... Yang best tue ader agensi Kerajaan pon samer naik gilanyer dengan Professor gila... Hahaha





Kesian la rakyat Malaysia nih...

Beli keter kat Malaysia ... Keter bodoh yang kecik nak mampus dengan CC yang besar lagi Superbike dari keter nih... dijual ngan harga 38 ribu keatas... Insuran gedabak...  Utang plak palinh cikai 7 tahun.. tapi biasa jadik 9 tahun...

Makanyer kalo ikut cadangan dan kajian bangang Professor gila nih... Ader 3 tahun jer rakyat Malaysia tak perlu nak berhutang dengan bank dengan riba yang tahap "dewa jalan duta" ... Lepas tue rakyat Malaysia akan mampus balik kena berhutang...

Gua rasa yang paling seronok ngan idea gila Professor gila nih mestilah pihak "Bank Kapir Malaysia Berhad" dan "Tipu Tak Beretika Malaysia Berhad"...

Mati rakyat Malaysia sentiasa hidup dalam hutang... Biler eksiden... Insuran dan Takaful dok cari jalan ngelat takmo nak bayar... Celaka betul lar... Memang celaka...

Tue la gua dak cakap itu hari...  Malaysia nih dikuasai oleh "Yang Bingai" dari level balachi kat bawah sampai la wakil rakyat dan Menteri... Tak kisah la dari parti mana... Samer jer banyak "Yang Bingai"

Bangsat betul lar...

10 comments:

  1. askm ctt

    betolllll....
    bangsat n celaka puak2 ni....

    ReplyDelete
  2. profesor mangkuk tandas ni tak kaji ka kereta apa yang kerap eksiden ? kereta lama atau kereta baru ? yang dok lari laju macam hantu & eksiden tu jenis baru atau lama ? memang betul tuan CTT++ cakap ,depa ni gila tapi dapat jadi prof & doc ! naya rakyat mesia kerana gerombolan & kroni buat duit daa ,hanya di mesia penyangak & penyamun senang naik pangkat & dapat vvip,ABU !

    ReplyDelete
  3. yg baru je makan garamNovember 18, 2013 at 1:14 PM

    yer la saya pon rasa amat marah..
    macam2 cerita bingai yang keluar skang neh..
    semua cerita gila...

    ReplyDelete
  4. keta aku pon dah lebih 12 taun beb naya punya keja ni

    ReplyDelete
  5. Mase suh isi takaful medical card sembang semua sakit boleh claim, bila claim, alamat tak betul la, tga proses la, cek tendang la, resit tk betul padahal klinik da bg yg betul utk urusan claim, seminggu lagi call la, pegawai bercuti luar negara... tup tup nak bulan 12 da, nk tutup akaun pulak... bila gertak nak berhenti, pandai pulak merayu.. bila nak ambik sendiri cek tu, tk payah la poskan nti.. orang2 insurans ke takaful ke same je...

    ReplyDelete
  6. insuran kerana terpaksa kalau saja saja nak ambil maaf banyak banyak la

    nak kita masuk cakap pun macam semua boleh lepas masuk banyak yang tak boleh. memang cilaka.

    ReplyDelete
  7. depa peduli apa,janji ada masyuk. kajian tu semua bohong belaka,kajian yang di buat untuk membenarkan cakap para menteri pasola. kajian yang tidak ambik kira pelbagai aspek yang menyumbang kepada kemalangan jalan raya. macam hampeh..... menggadaikan ilmu untuk kepentingan perut.

    ReplyDelete
  8. bingai bila org kaya jadi pemerintah. Dorang dok pikir bersandarkan income dorang bkn rakyat keseluruhan. Kalau kete harga murah mungkin la xde masaalah sgt. Tapi elok gak dorang laksanakan cepat2...cepat sket melingkupnya bangsat2 tu.

    ReplyDelete
  9. Sape la yang biayai kajian dia ni....abaikan je...ada nilai ke kajian dia ni...cit pooodah

    ReplyDelete
  10. Prof kangkung buat kajian mengarut. Menteri pula bingai cakap macam org mabuk todi. Cakap asal boleh bila minta data & fakta terkedu dan mula merapu tuduh pengkhianat negara lah.

    umno/bn dari pencacai hingga ke menteri semuanya macam sampah. Hari2 nak menyusahkan hidup rakyat. Rosmah juga untung kehulu-kehilir naik jet kerajaan berjuta-juta belanja.

    Celaka sungguh sesiapa yg undi bn PRU13 dulu..........

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1