Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 April 2014

MH370 : Perancangan Jadi Kalut

Bhai/DeeDee semua...

Biler gua dimaklumkan akan kehilangan pesawat MH370 sekitar 9 jam selepas ianya berlaku... Perkataan pertama yang keluar dari mulut gua aderlah "hijack"... Kenapa "hijack" gua sebut aderlah kerana hanya cara ini sahaja yang logik untuk menerangkan pesawat komersial hilang dari radar. Sebab kalu terhempas... Biasanya dalam 2 atau 3 jam dah tau yang pesawat tue terhempas... Tapi nih dah lebih 9 jam... Masih takder berita yang bangkai pesawat dilihat di mana-mana lokasi di Laut China Selatan yang agak sibuk dengan kapal dagang tue...

Sebelum gua balik ke Kemaman dari kampung itu hari, gua singgah dulu kat KL... Pi HQ lama... Tanya aper cer... Tue bos besar mintak gua bantu mana yang boleh... Gua cakap sori aaa... Gua dah bersara... Hahaha...

Masa tue bos besar bagitau yang beberapa team dah diantar pi banyak negara seawal 24 jam pertama... Antaranya ke Filipina, Vietnam, Thailand, dan beberapa negara di Central Asia... Bos besar kata geng MKN masih terpinga-pinga tak tau nak gerakkan team ke mana... Nak kena tunggu mesyuarat keselamatan ngan PM dulu baru buat keputusan...

Gua cakap ini semua "hijack" dan gua bagi asbab dier... Gua terangkan aper pandangan gua dan bagaimana MH370 nih boleh hilang... Gua detailkan jugak senario yang mungkin diamik oleh "hijackers"... Gua bagi spesific location... Tapi gua utamakan lokasi dalam negara..

Dan sampai la nih... Itulah kesimpulan gua... Sebab kalu pesawat B777-200ER nih nak lepas keluar dari ruang udara Malaysia dan daripada dikesan oleh mana-mana radar military agak tidak logik sama sekali... Tak kisah la guna AWACS ka atau aper jadah cloaking devices....

Jadi... Biler gua perhatikan satu-satu jalan cerita yang keluar kat media sama ader yang diendorsekan oleh Kerajaan Malaysia atau mana-mana media lain... Gua nampak satu flow jalan citer... Yang jalan cerita nih semuanya nampak tak konsisten ngan senario yang ader... Dan ianya semakin hari semakin caca marba dan kelam kabut serta haru biru...

Mana taknyer... Cuba lu lihat tentang maklumat MH370 tue pusing la... Kejap ke kiri sharp turn... Kejap ke kanan 270 degree gradual turn...  Yang paling tak logik aderlah citer "berakhir di lautan hindi selatan"... Berakhir camana... Tergantung ka... Atau ader UFO dah amik... Hahaha

So... From the day one... Gua tak kata Kerajaan Malaysia terlibat dalam ini citer... Kepada yang bangang sangat sampai tuduh macam-macam tue... Gua boleh gelakkan jer la... Hahahaha... Orang bagitau jangan dilayan orang bangang... Biarkan jer diorang kekal bangang dan membangangkan... Hahaha..

Aper yang gua citer kes ini didalangi oleh orang dalam dan jugak orang luar... Dan dalang-dalang inilah yang sedang dijejaki oleh pihak Agensi.. Kalo tidak masakan semua sistem keselamatan dapat dibolosi... Dan pilot serta co-pilot tidak terlibat sama sekali dalam ini insiden..  

Aper pon... Tak lama lagi kantoi lah ini "hijackers" ... Sebab skrip diorang sudah semakin dapat dibaca... Dan tunggu masa jer... Hahaha

HINT @ KLU : siasatan isu hacking yang berlaku 10 hari sebelum insiden MH370 biler nak buat....  gua saspek ader maklumat yang boleh didapati berkenaan MH370 nih kalu perkara nih disiasat...

4 comments:

  1. Panggil komando PRC seperti Flying Dragon, Southern Sword atau Hunting Leopard masuk ke tempat menyimpan pesawat MH370 baru menarik

    ReplyDelete
  2. Bro C++,
    Yg sebenarnya apa motif Mh370 ni? Mohon Pencerahan

    ReplyDelete
  3. apa pun boleh tunggu dan lihat sapa pandai besilat
    dengar cerita dah ada acara padam memadam

    ReplyDelete
  4. Anonymous April 4, 2014 at 7.55 pm tengok siapa yang pandai bersilat di antara komando PRC seperti Flying Dragon, Southern Sword atau Hunting Leopard atau komando yang mengawal pesawat MH370

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1