Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 August 2014

Takut Juga Zahid Hamidi Dengan Israel?

Bhai/DeeDee semua....

Gua tatau pasai apa Zahid Hamidi takut sangat nak ngaku bahawa memang Malaysia la yang latih HAMAS.... Takkan la kot Zahid Hamid takut ader masalah dengan hubungan dua hala (bilateral) ngan Israel... Atau takut ader masalah ngan urusniaga dagangan antara Malaysia ngan Israel yang bernilai ratusan juta tue.... yang salah satu nyer dibekalkan oleh industri minyak sawit Malaysia....

Hahaha.... Gua percaya Zahid Hamidi cakap camtue pasai memang Kerajaan Malaysia nak jaga hubungan dua hala yang cukup baek ngan Israel termasuk la jugak dagangan impot ekspot berskala besar ngan Israel (dari industri elektronik, semicondutor dan oleo)

Hahaha...

Kalo Malaysia takder deal ngan Israel... Aper ader hal plak takut ngan Israel.... Hahaha.... Ini mesti adee deal belakang-belakang ngan Israel nih senyap-senyap.... Hahaha... Macam la "kami" tak tau.... Hahaha... 

By the way.... untuk pengetahuan semua.... dan untuk kesekian kalinyer... Memang Malaysia ader banyak bagi bantuan dari pelbagai segi termasuklah taktikal dan teknikal kepada para "mujahedeen" seluruh dunia.. Agensi pon ader hulurkan bantuan dan sokongan.... Cuma seperti biasa semuanya "off-record"

So ... Aper ader hal.... Aper lagi yang Israel mahu? Kontrak berjuta pon ASTRO Malaysia dah kasik kat syarikat Israel... Hahaha... Minyak kelapa sawit pon dah dihantar dua tiga kapal ke Israel.... Hahaha.... Malah kontrak IT dari perisian antivirus dan webportal pon Kerajaan Malaysia kasik kat syarikat Israel...

Opps... Lupa... Hahaha... Itu hari Kurma dari Haifa (yang dibrandkan atas satu jenama nih) pon ader banyak gak masuk kat Malaysia... Takkan la ini pon tak cukup lagi kat Israel...

Hahaha... Shalom....

5 comments:

  1. harap kokok lebih belakang kepala duk kena tunjai oleh puak yahudi
    tang bantuan kat pejuang Islam tu bagus la
    memangla kalau nak tunjuk prinsip tegas akan ada tindakbalas
    sampai bila nak kena tunjai

    ReplyDelete
  2. Bhai... habis, brother-brother yang berpanas kat dataran merdeka tu kena kencinglah?

    Cobol

    ReplyDelete
  3. Ko tak tau sebenarnya.. Israel cuba nak cop Malaysia sebagai salah satu negara pengganas seperti Iran, Korea Utara & Cuba.. Ko tau apa kesan kepada semua hubungan dgn negara2 dagangan negara bila dilabel negara pengganas?

    MH370 dan MH17 tu bukti usaha Israel nak tutup mulut Malaysia di kala Israel menyerang Gaza.. bila malaysia sibuk dgn flight.. suara malaysia semakin kurang mengecam tindakan Israel..

    ReplyDelete
  4. Bila pulak Malaysia latih pejuang-pejuang Hamas. Tak betul tu. Aku BANTAH!!!!
    Malaysia adalah tempat melatih Idola Kecil, Raja Lawak, Maharaja Lawak, Akademi Fantasia dan Kilauan Emas. Yang ni baru betul.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1