Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 July 2015

Secret Bank Account

Bhai/DeeDee semua...

Gua sekadar nak carita sedikit pasai "Secret Bank Account" .... Hahaha... Buat pertama kalinya kat Malaysia nih semua orang kepoh pasai keujudan "Secret Bank Account" milik individu atau organisasi tertentu.... Hahaha... Lu orang lambat pikap la...

Untuk pengetahuan lu orang sumer... Masa gua berkhidmat di Agensi dulu... Setiap kali operasi di jalankan.... Semua dana untuk urusan operasi tue datang dari "Secret Bank Account" ... Hahaha.. Aper nak heran pon.... Cukup banyak cash dalam akaun tue... Kalo stakat nak membiayai  sekumpulan "Mercenaries" untuk kawasan-kawasan panas... Boleh cukup untuk kelengkapan dan operasi selama 10 tahun punya kos.... Hahaha

Macam masa Ops Sasar di Selatan Filipina masa kes Alpha-Two Zero tempohari.... Semua pembelian aset, kelengkapan, kos operasi dan lain-lain dibiayai dari dana ini.. Bukan setakat tue... Kos untuk mendapatkan paspot negara lain untuk tujuan operasi pon datang dananya dari "Secret Bank Account" nih... Hahaha

Aper pon... Biasa la... Bukan Agensi jee guna dana dari "Secret Bank Account" nih.... Unit dan cabang lain pun guna jugak... Diorang pon ada sendiri punya "Secret Bank Account" ... So aper ader hal dana 1MDB tue... Hahahah

Ader paham ka???

3 comments:

  1. bhai,

    wa pun ada 'secret bank account'lah... akaun ni bini wa tak tau.. hahahahaaa

    ReplyDelete
  2. rahsia manusia yang berkuasa sat saja hilang kuasa boleh jadi bocor
    tak pasti apa jensi duit dalam bank rahsia haram n halai
    manusia lalai dengan dunia
    yang pasti mati tapi dalam kubor tak pasti dapat lubang neraka atau taman syurga
    2 saja pilihan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1