Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 October 2019

PRK Tg Piai, Parti Mana Jadi Mangsa?

Bhai/DeeDee semua..

Ramai dok tanya gua.... tanya tentang PRK Tg Piai.... apa bakal kesudahan kat situ... siapa yang bakal menang... dan siapa yang bakal kalah...

Hahaha....

Analisis dah ader... cuma belum boleh keluar lagi sebab belum ada pencalonan lagi... malah nama-nama yang bakal bertanding pon takder lagi... Walaupun begitu... ramai "political animal" dah turun ke Tg Piai termasuklah yang dari pihak Kerajaan PH siap dengan gula-gula dan segala macam bentuk bantuan dan dana...

Sebijik perangai BN dulu yang kini dibuat oleh PH.... Hahahaha .... menepuk air didulang....

Aper pon.... biar lantak la depa buat kempen camnie.... Lu orang kalu nak dapat semua macam nih... rajin-rajin la berdoa agar YB kawasan lu orang mati cepat.... mati sebab sakit jantung ka.... sakit darah tinggi ka.... once YB kawasan lu kojol... maka cepat la lu orang akan dapat labanya.... hahahaha...

Okeh la....

Pada gua ... ader 3 parti yang akan jadi mangsa... akan bakal terkojol ... akan jadi busuk nama..... Hahahaha

1. Parti Ijo
2. Parti Oren
3. Parti Merak Ke Bulan

Hahahahaha

Ader paham ka??

(*** ulasan panjang lain episod lar)



P/S : awak sihat ka? saya sihat.

2 comments:

  1. HAAHH.. POP CORN TAMBAH DAN TEPUKK.!

    Kuan Yau ‘Super Stupid Superman’ – Syed Saddiq

    KAH KAH WOII APO NI GADOH GADOH
    SESAMO SINDRI PUN NAK GADUH KER.!
    HAAHH APA LAGI SILA LA GADOH BODOH.!
    POP CORN TAMBAH TEPUK PADU KASI ROBOH YER..!!

    KIKIKIKI...

    #POPCORNTAMBAHDANTEPUKKKK..!!

    #FORMULATURUNBARANG'BMF'OKEY..!!

    Tindakan Kurator Muzium Kebudayaan Komik Asia, Hew Kuan Yau menghasilkan buku komik “Inisiatif Jalur dan Jalan Meraih Manfaat Bersama” dan melabelkan penyokong Melayu menyokong komuniti Uighurs sebagai radikal dibidas Menteri Belia dan Sukan.

    Sambil menyatakan kekesalan dengan kenyataan penyokong DAP yang lebih dikenali sebagai Superman itu, Menteri Belia dan Sukan menyifatkan Kuan Yau sebenar Super Stupid Superman dalam ciapan Twitter beliau hari ini.

    [12:39 PM, 10/20/2019] Khairul Shamlie: “Saya akan ulang pendirian saya pada tahun 2016. Dia memang “Super Stupid Superman”.Dahulu (2016), kata South China Sea milik China, sekarang melabel penyokong Melayu yang menyokong komuniti Uighurs sebagai “radikal”.

    “If this is not racism, i don’t know what is ((jika ini bukan rasis, saya tak tahu apa yang lagi)..menjijikkan,” kata Syed Saddiq meluahkan kekecewaannya.

    MAZLE INI POJAAN RETIS DINA SHIELA CT
    DIAM BILA KOMIK TAROK SESAMA SINDRI
    HAH POPCORNTAMBAH TEPUK KUAT ATI
    HAAH APA LAGI SILE HANTAM KUAT LAGI

    KIKIKIKI..

    Beliau turut memuat naik beberapa keratan buku komik yang dihasilkan Superman dan artikel portal berita tempatan memetik kenyataan aktivis iaitu ‘DAP harus mendisiplinkan Super Stupid Superman’.

    Begitu juga Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma) berkata, pendirian Asmuni jelas bercanggah dengan Mufti Perak yang menyokong penuh BMF dengan hujah serta dalil yang kuat.

    “Jauh sekali jika dibandingkan dengan ‘alasan’ yang diberikan oleh YB Asmuni ini. Pendirian beliau yang 'bacul' sebegini, jelas beliau tidak layak menjadi Exco Agama dan kelemahan beliau ini dilihat seolah-olah sedang dipergunakan oleh pihak tertentu sahaja.

    FORMULA MUDAH TURUN HARGA YEKK.!
    BUY MUSLIM PRODUCT ITULAH JAWAPAN
    ADA EXCO BACUL BANGANG BERTINGKEK
    INI BARUA PATUT DIHUMBAN LAM JAMBAN

    #formulaturunhargabarangBMFokey..!!

    ReplyDelete
  2. Sendu dah blog2 pembangang, eh pembangkang dulu. Nak defend kerajaan sekarang pun tak berapa yakin, asyik kena bahan je. Salah sendiri pun nama orang lain yang naik haha. Jalan terbaik jadi lalang jelah, mana angin bertiup situlah dia ikut :-D. Kipidap

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1