Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 January 2010

Gua Dah Bagi Hint

Kan betul apa yang gua tuliskan dalam artikel yang lepas.... Gua dah bagi hint dah... lepas ader mangkuk bantai gereja dan surau.. sure diorang akan bantai kuil dan tokong... Nie gua dengar ader kuil Sikh (Benggali) yang dak kena baling batu...

Bangsat betul la siapa yang buat nih... Nih tak lain tak bukan... mesti geng PEKIDA dan UMNO/BN yang punya kerja nih... sebab diorang nih dapat lesen besor dari PDRM ... mana ader PDRM berani siasat dua puak nih.... PEKIDA dan UMNO/BN sama naik...

Ini semua agenda diorang nak kasi kecoh... nak kasi huru-hara... nak kasi bertelagah antara kaum... nak bagi alasan supaya ISA dipergunakan.. dan nak bagi alasan supaya Ops Lalang Kedua dan Ops 13 Mei Kedua dapat dilaksanakan...

Gua harap geng-geng Pakatan Rakyat jangan terperangkap dengan agenda puak-puak bangsat nih.... Mesti diorang baling kuil Sikh nie pasai dalam kitab agama Sikh nie ader perkataan Allah.... bodoh ker apa diorang nie... tak belajar sejarah...

Itu la... bodoh nak mampus... Guru Nanak pon diorang tak kenal... tak tau sapa... tak belajar... Woi... dalam Islam ... kita diarahkan untuk belajar... dan kita kena tahu tentang semua agama... supaya sebagai orang Islam... kita dapat bagi panduan yang tepat... dan dengan itu kita tak tersilap mengenai agama lain....

Ini tidak ... geng-geng PEKIDA dan UMNO/BN nie memang baghal... belajor bodoh... tue yang jadi tak paham apa-apa tentang kesyumulan Islam... Woi... bodoh... Nabi Muhammad melarang kita (orang Islam) berkhianat terhadap agama lain... boleh jatuh berdosa kalu buat khianat camtue...

Lepas nie... gua konpiden... ader la kuil agama Bahai yang akan kena punya....

Gua nak sound lu orang... kalu betul la nak mempertahankan Islam dan Allah.... baik lu tentang dan tangkap itu Ayah Pin ... baru la betul... ini tidak... Ayah Pin korang jaga baik-baik.... aper da... pasai Ayah Pin tue orang UMNO/BN...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1