Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2010

Tangkap, Tangkap

Pergh.... nampak gayanyer tak lama lagie... hehehe... akan ader ramai yang kena tangkap.... hahahaha... tangkap, tangkap ... jangan tak tangkap.... lambat tangkap kalah la nanti... hahaha... tangkap bagi senyap... hahaha...

Ikut maklumat yang gua dapat.... tak lama lagie ... akan ader ramai yang akan ditangkap... disoalsiasat... berkemungkinan didakwa dan sebagainya.... ditangkap atas alasan "mengganggu ketenteraman awam" ... disoalsiasat atas "kemungkinan keterlibatan atas mengganggu ketenteraman awam" ... didakwa atas "mengganggu ketenteraman awam" ... dan disabitkan kesalahan atas "mengganggu ketenteraman awam" .... walhal sebenarnya tiada satupun yang ditangkap ini terlibat sama sekali atas insiden yang berlaku...

Ini semua kes tangkap muat... tangkap sensasi... tangkap nak cover line... dan tangkap penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat... pimpinan pon ramai yang akan kena...

PDRM dan KDN akan gunakan Akta ISA, Akta Hasutan dan Akta Polis dalam membuat tangkapan nie... dan ramai yang akan jadi mangsa... bloggers tak terkecuali... hehehe.. maybe gua pon akan kena sauk sekali kot.... hahaha..

Apa-apa pun semua ini adalah usaha diorang... diorang yang baling batu.. diorang yang tuduh orang lain.... diorang yang berak kat tengah jalan... diorang tuduh orang lain yang berak.... hahahaha.... macam pundek betul la...

Dulu masa reformasi.... dalam setiap demo reformasi... yang molakan kekecohan dan ketegangan ... nie semua agen-agen puak diorang... agen provokasi... biasanya Siput Babi .... dan ramai agen diseludup dari UMNO/BN ... Taktik nie dulu British pernah gunakan... bukan British jer... tapi banyak negara lain....

Ini taktik mengalih tumpuan nih... teknik dah basi.... dan gua berani jamin, setan-setan yang baling molotov cocktail tue adalah dari geng-geng yang sama.. perancangan depa hebat... boleh plan bom banyak tempat dalam masa yang sama... giler aper.... cuma satu yang lawak... diorang guna molotov cocktail jenis cikai punya... jenis pakai minyak petrol jer... hahahaha

Kalu diorang otai.. sure diorang gunakan molotov cocktail yang mengandungi kombinasi minyak petrol + minyak enjin + minyak tar + ethanol .... kombinasi nie la yang paling power... hahahaha... korang jangan try... kalu rasa nak putus tangan buat la... nie semua mujahidin Afghanistan dan Chechnya tau buat kombinasi nih...

so... berbalik kepada topik asal.... lepas nie ramai la yang akan kena sauk... tangkap ... tangkap.... jangan tak tangkap.... yang lawaknyer nanti .. kita akan dapat lihat yang buat kerja haram tue langsung tak kena tangkap... lepas bebas... yerla ... sebab diorang nih kebal... dapat guarantee dari PDRM dan KDN... ini semua geng UMNO/BN yang buat... jadi sebab tue la diorang kebal.... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1