Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 January 2010

Jaga-Jaga

Gua nak mintak semua pemimpin dan penyokong Pakatan Rakyat supaya berjaga-jaga. Jaga-jaga nih penting... pasai .. kalu UMNO/BN pasti akan berbuat sesuatu yang didalam jangkaan kita semua (bukan luar jangka aaaa..)

UMNO yang mulakan kecoh... UMNO yang mulakan demonstrasi... UMNO yang mensensasikan isu ... UMNO yang menghasut... UMNO yang buat kerja sabotaj... UMNO yang bagi bantuan tapi guna duit rakyat (cukai) ... last-last ... UMNO yang dapat nama ... cam sial tul..

UMNO dengan kerja sabotaj dan jenayah nie mana boleh diasingkan... dah sebati... yang bunuh orang pasai pilihanraya pon orang UMNO gak... nie gua jamin yang bakar gereja dan sabotaj surau nie pastinya orang UMNO ... tak payah la nak berlakon baik... dah UMNO tue perangai macam tue...

Dulu yang usung kepala lembu (nak kasi kecoh dan riuh) pasai kuil kat Seksyen 19 Shah Alam tue bukan ker orang UMNO... sohih dalam Youtube muka-muka UMNO bangsat... muka macam sial... tambah lagi muka sial yang berambut panjang buat perangai macam orang giler dalam video kat Youtube tue....

So... kali nie UMNO punya kaki dah start buat kecoh.. bakar sana sini... gereja.. surau... lepas nie sure kuil dan tokong kena punya... gua berani jamin....

Tapi... alih-alih... biler polis buat siasatan.. biler polis buat tangkapan... yang kena nanti bukan orang yang buat kerja setan nih.. (woi.. Nabi tak mengaku umat la sesiapa yang khianat kat rumah ibadat agama lain)... tapi... yang kena nanti.. sama ada blogger yang cover berita tue ... atau pun pemimpin dan penyokong Pakatan Rakyat....

Teknis skema nih dah lama dah semua orang tahu... Polis takkan jumpa la suspek yang bakar tue... tapi orang lain akan kena punya atas "AKTA HASUTAN" dan "AKTA ISA" ... cam sial betul...

Jadi... jaga-jaga... nanti ramai pimpinan Pakatan Rakyat yang kena tangkap ... biler dah ramai yang kena... diorang akan bubarkan parlimen... pastue .. SPR akan buat kerja khianat macam bangsat dier... alih-alih yang menang dalam PRU baru nanti sure UMNO/BN .... ala... diorang akan buat cara sama macam 1969 dulu.... masa kes 13 Mei dulu.... teknik macam bangsat nih orang dah boleh baca da...

.... Ayat yang diboldkan kat bawah nie spesel gua tujukan kat orang yang bakar gereja dan sabotaj surau tue.....

"PUNDEK LA LU, HANYA JENIS PONDAN TAKDER TELOR JER YANG MAIN MOLOTOV COCKTAIL NIH"

2 comments:

  1. Bro,

    Diorang hebat dan jadi juara la... sapa kata diorang pondan.

    Kes kecik pakai molotov cocktail, kes besar sikit guna C4, kes lagi besar... diorang hilangkan enjin jet...

    Itu dah kira super hebat bro... jangan pandang rendah dengan kehebatan diorang...

    ReplyDelete
  2. Benar.Tiada yg Benar melainkan Benar.
    Tunggu dan lihat saje lah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1