Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 January 2010

Cover Line

Pergh... UMNO/BN guna macam-macam cara nak cover line diorang.... yer la... palingg terbaru diorang gunakan isu penggunaan kalimah "Allah" oleh pihak Kristian sebagai cover line diorang... Nak cover aper aaa.... banyak beb...

Bukan satu dua kes yang diorang nak cover line.. tapi mau berpuluh kalu tidak beratus kes nak kena cover line... Antara kes terglamer.... hehehe... kes enjin jet hilang dan kes PKFZ ... hehehe... mau ader yang mampus kena berenti kerja pastue lepak lokap/sel kalu kes nie sampai dijatuhkan hukuman.... hehehe

Jadi terpaksa la guna pengaruh sentimen kaum dan agama untuk kerja-kerja coverline diorang.... apa punya jibauk la mangkuk UMNO/BN nih... Antara songlap secara direct yang dibuat oleh UMNO/BN yang senang lu orang nak cek adalah kes Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) yang lama diterajui oleh Zainal Abidin Sakom (nie kaki rasuah dan songlap paling bosa nih)...

Zainal Abidin Sakom nih konon belajar agama tinggi.. tapi kalu bab duit.. boleh gelap mata dier nih.... kalu tidak camana dier nak kaya kat Hulu Selangor tue... cukup lama dier pegang jawatan pengerusi YBK.... songkok jer tinggi tapi... rasuah dan songlap tak kenal mangsa...

Ntah ler.... apa nak jadi ntah... dah macam-macam cover line dah guna... dan gua rasa diorang akan guna semua cover line nih dan dipertingkatkan dari masa ke semasa sampai pada PRU13.... benda busuk camnie... lama-lama akan pecah gak... nak cover macam mana.... mulut tempayan boleh la lu cover... tapi... mulut orang lama-lama kecoh gak...

Cuba kita cek balik... apa lagi isu besar lain yang diorang dok cover guna cara macam bangsat nih.... sure boleh jumpa paling kurang 10 kes @ isu..... dan jangan terkezut kalu tahu kes dier ader cecah 10 ribu kes ..... 1Malaysia,

3 comments:

  1. Apo ni bhai, oghang kristian dah pakai perkataan Allah beghatuih taun di Nusantara baghu ari ni nak eboh. Apo dah gilo ko? Apo takut terpengaroh ko? Tula sebab eh disughuh ngaji, poie surau dan mosojid dongar kuliah. Ini tidak ada ustad togo direpot kek Kotuo amno. Lopeh tu panggil polis. Tak ko bangang tu. Kalau tak nak ngaji janganlah kacau oghang. Lopeh tu bilo mampuih pandai pulak waghih2 pangger oghang buek tahlil. Ingek boleh dapek ko pahalo ko simati tu? Maso idup perangai macam biawak, menyusahkan oghang Islam maso mati panggelah kotuo kau baca do'a!! Den kalau di panggier den poie makan jo. Kalau do'a tu, untuk kerabat den sama oghang mukmin dan mukminat jo. Yang lain kau sughuhlah geng kau.

    ReplyDelete
  2. Kume terima pandangan mike tu yeop oooi..... memang patut pun genuak ayor nie kena pelesing sekali... masa hidup nyusahkan orang Islam, dah mati meragan nanti pun nak nyusahkan orang baca tahlil...

    Baik panggei ketua genuak ayor nie baca tahlil untuk dia.

    Kume pun kalu dijemput pi kenduri tahlil, melantak le apa lagi... hehehe

    ReplyDelete
  3. parok...set²kekoh tok lut puok ni blako...wahahaha..bia gi la,lok mapuh beley cacey

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1