Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 May 2020

Melayu Dan Boikot?

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelak jer biler ader kempen boikot Jakel sedang dibuat oleh sekelompok orang Melayu yang marah benar biler Melayu kena kutuk.... Hahahaha.... tipikal Melayu... memang mudah naik angin... Inferiority Complex .... Hahaha

Walhal.....

Pengasas Jakel tue lahir di Malaysia....  tapi Zahid Hamidi yang dipuja puji tu lahir di Ponorogo Indonesia.... Mak bapak pengasas Jakel tu dari India.... Mak bapak Zahir Hamidi tu dari Indonesia....

Hahaha.....

Melayu.... punya la lekeh sampai... boleh angkat Rohingya macam Long Tiger jadi Ayahanda.... Boleh angkat jadi ketua.... hahahaha

Melayu marah kat Jakel... tapi cuba bagitau satu nama kedai kain terbesar milik Melayu??? Kat Terengganu... kedai kain mostlynya milik Kemboja.... Hahaha... apa ader pada Melayu... kedai emas pun milik Mamak... Habib Jewels.... hahaha....

Melayu cuma pandai berniaga Kosmetik Timbang Kilo ja....... hahahaha....

Melayu.... Hahahaha

4 comments:

  1. kira macam ni ler kalau sebut pasal boikot, cina kalu depa meniaga sama cina harga bukan boleh rendah pun tapi diorang tetap beli, contohnya harga madu sebotol aku tanya cina harga rm 120 kat melayu rm60. penjagaan baby dan kanak kanak harga tak kurang dari 600 sorang tu pun bisnes cina boleh hidup kalu kat taska kemas rm 20 tu pun 5 tahun ke atas kalu kat pusat jagaan kanak kanak persendirian atau babysitter melayu harga 300 tu pun berkira yang banyak duit juta juta pun sama tak nak bayar lebih jadi tak yah sembang bab boikot lar

    ReplyDelete
  2. yg meroyan BMG pn dh sonyap kekenyangan

    ReplyDelete
  3. kuli jakel ramai melayu sapa nk tolong kalau boikot setakat berjimat je lah.

    ReplyDelete
  4. salah tun m, dia perintah 22 tahun, polisi hanya utk kaya kan family & kroni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1